Web Analytics Made Easy - Statcounter

در وزارت دفاع روسیه اعلام شد که تحویل جدیدترین سامانه‌های موشکی "اس-۳۵۰" به نیروهای هوا-فضا و ناوگان دریایی باعث می‌شود تا کارآیی دفاع از کشور در برابر حملات موشک‌های کروز به میزان چهار برابر افزایش پیدا کند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، روزنامه «کراسنایا ازوزدا» (نشریه داخلی وزارت دفاع روسیه) اعلام کرده است که تحویل جدیدترین سامانه‌های موشک‌های ضدهوایی "اس-350" به نیروهای هوا-فضا و ناوگان دریایی روسیه باعث می‌شود تا کارآیی دفاع از کشور در برابر موشک‌های کروز به میزان چهار برابر افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب تاکید شده است: «در چارچوب برنامه دولتی تجدید تسلیحاتی نیروهای مسلح ، تحویل سامانه‌های موشکی اس-350 به واحدهای نظامی نیروهای هوا-فضا و ناوگان دریایی روسیه در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت. این اقدام که باعث افزایش کارآیی دفع حملات گسترده دشمن توسط موشک‌های کروز در مراکز دفاعی به میزان چهار برابر خواهد شد.»

در دسامبر سال 2019 ، دفتر مطبوعاتی شرکت دولتی «الماز آنتی» که در حال تولید این سامانه‌های جدید موشکی است، از انتقال نخستین مجموعه موشک‌های اس-350 به نیروهای مسلح روسیه خبر داد.

در اوایل سال جاری میلادی، این سامانه موشکی در مرکز آموزشی نیروهای موشکی- ضدهوایی آکادمی نظامی دفاع هوایی روسیه مستقر شد، جایی که آماده سازی و آموزش متخصصین نظامی برای کار با این سیستم انجام می شود.

لازم به توضیح است که سامانه موشکی اس- 350با نام «ویتیاز» که توسط شرکت دولتی «الماز آنتی»، برای استفاده در نیروهای پدافند هوایی ارتش با حداکثر شعاع هدف گیری 60 کیلومتری و حداکثر ارتفاع 30 کیلومتر ساخته شده است.

این مجموعه موشکی برای مقابله با اهداف آیرودینامیکی، موشک‌های بالستیک و کروز طراحی شده و هر سکوی پرتابگر این مجموعه مسلح به 12 موشک ضدهوایی است.

تحویل نخستین سامانه موشکی "اس-350" به نیروهای مسلح روسیه+ فیلم

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

کد خبر 6084474 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد