Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (دوشنبه، یکم اردیبهشت‌ماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، بنزین پیرولیز پتروشیمی امیرکبیر، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه، میعانات گازی پالایش گاز خانگیران و نرمال هگزان پالایش نفت شازند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون، گاز مایع پالایش نفت لاوان، گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نفتای سبک پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
روز یکشنبه (31 فروردین‌ماه) کالاهای آیزوریسایکل و حلال 402 پالایش نفت تبریز و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز بیش از 534 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش 14 میلیارد و 57 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس انرژی ایران پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به بهره برداری از جایگاه اختصاصی ساحل شهر مریوان گفت: با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه های عرضه فراورده های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جهانبخش نوکانی امروز یکشنبه (۲۶فروردین) در مراسم بهره برداری از جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مریوان اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ساحل مریوان، یازدهمین جایگاه این ناحیه است که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و دو مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین احداث شده است.

نوکانی با اشاره به اشتغال زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت این جایگاه، خاطرنشان کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و تمام مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی اضافه کرد: با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه های عرضه فراورده های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های غیر بهداشتی در یزد
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • شیب ریزش شاخص بورس کند شد
  • پتروشیمی ارومیه میزبان راهیان پیشرفت نورانی سمپاد