Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان آذربایجانی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره محصول تولیدی این شرکت برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: شرکت ما تولیدکننده دستگاه ضدعفونی کننده دست و محیط است که با تکنولوژی Atomizer به تولید رسیده است.

وی از این دستگاه به منظور اسپری‌کردن مایع‌ ضد عفونی بر روی دست‌ها استفاده می شود، خاطر نشان کرد: این تکنولوژی باعث صرفه‌جویی ۷۰ درصدی در مواد ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین با اشاره به عملکرد دستگاه ضدعفونی کننده محیط گفت: تکنولوژی این دستگاه نیز بر اساس مه خشک است که وقتی دستگاه در محیط قرار می‌گیرد آن محیط را ظرف ۳۰ دقیقه تا هزار متر مکعب از کف تا سقف ضدعفونی می‌کند.

به گفته وی، ما در این دستگاه با تغییر قطر ذرات خروجی کاری کرده‌ایم که اگر فردی مقابل این دستگاه قرار گیرد خیس نمی‌شود چرا که قطر ذرات خروجی ما در حد نانومتر است و این باعث شکل‌گیری مه رقیقی از مواد ضدعفونی در محیط می‌شود و کل محیط را ضدعفونی می‌کند. این دستگاه با فشار هوا، ذرات مایع را در ابعاد خیلی ریز پخش می‌کند.

آذربایجانی تصریح کرد: اگر دقت کرده باشید در نشست خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران دستگاهی به منظور ضدعفونی کردن افرادی که وارد محیط نشست مطبوعاتی می‌شدند، مورد استفاده قرار گرفت که آن دستگاه تولید شرکت ما بود.

مدیرعامل شرکت که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است، درباره میزان تولید این دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست و محیط نیز گفت: ما پس از پیدایش بیماری کرونا موفق به تولید ۵۰۰ دستگاه ضدعفونی دست و در حدود ۱۰۰ دستگاه ضدعفونی محیط شده‌ایم تا بتوانیم بخشی از نیاز کشور به این دستگاه‌ها را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه ما این دستگاه‌ها را با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید و روانه بازار کردیم‌، گفت: تسهیلاتی که از صندوق نوآوری دریافت کردیم تسهیلات سرمایه در گردش بود که آن را صرف تهیه مواد اولیه تولید این دستگاه‌ها کردیم که انصافا به ما در این مسیر خیلی زیادی کرد.

کد خبر 4904486 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی ویروس کرونا شرکت دانش بنیان ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری نانو شرکت دانش بنیان نوآوری تولید فناوری فضایی ناسا گوگل ایالات متحده آمریکا پارک علم و فناوری فیس بوک سامسونگ دستگاه ضدعفونی ضدعفونی کننده دستگاه ها کننده دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: در ده شهرستان استان یزد بارش‌های رگباری و بهاری را شاهد بوده ایم که عمده بارش‌ها در ارتفاعات مرکز استان و شهرستان بهاباد رخ داده است. 

وی ادامه داد: بارش‌ها و ورود رواناب در شش محور یزد-طبس، یزد –دربید، یزد- خضرآباد، اردکان –هامانه، بهاباد-بنستان، ببروئیه –ده جمال موجب شد تا برای حفظ ایمنی شهروندان مسدودی مسیر اعلام شود تا رواناب‌ها فروکش کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تغییر اقلیم وبارش‌های فرا نرمال را در استان یزد داشته ایم، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیزاین بارش‌ها و سیلابی شدن مسیر بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، مسکونی و راه‌ها خسارت وارد کرد.

ملک زاده ادامه داد: در سالجاری نیز براساس آموزش‌ها و تدابیر لازم آمادگی دستگاه‌ها را داشته ا یم که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خسارت‌ها بسیار کمتر شده وتاکنون نیز بیشترین بارش‌ها مربوط به تفت با ۵۹ میلیمتر و رودخانه فصلی این شهرستان با دبی ۷۰ متر برثانیه حجم عبور رواناب داشت و این حجم عبور آب پدیده شگفتی است که به خوبی مدیریت شد. 

وی افزود: دوهزار سازه آبی -خاکی برای حفاظت ایمنی شهر‌ها و بخشی برای تقویت قنوات و آبرسانی ایجاد شده است والبته در برخی محور‌ها شاهد واژگونی خودرو‌ها بوده ایم که با امدادرسانی سریع، خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم. 

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه تا فردا گفت: بیش از ۴۹۰ تیم امدادی و خدماتی در دستگاه‌های مختلف سازماندهی شده اند که گروه‌های جهادی نیز هم در کنار این تیم‌ها در حال آماده باش و خدمت رسانی به همشهریان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • دستگاه بلوک زنی
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد