Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@06:02:07 GMT

ورزشکاران در همت جوانانه مشارکت جدی دارند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۳۷۱

ورزشکاران در همت جوانانه مشارکت جدی دارند

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران در این روزها مشارکت جدی در رزمایش همت جوانانه دارند.

علی خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از اجرای طرح رزمایش همت جوانانه – کمک مومنانه خبر داد و افزود: امروز که در شرایط کرونایی قرار داریم، اداره‌کل ورزش و جوانان استان وظیفه خود می‌داند تا هر آنچه که در توان دارد را برای کمک به نیازمندان به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اهتمام به منویات مقام معظم رهبری در اولویت برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان قرار دارد، تصریح کرد: ورزشکاران جزو اقشاری هستند که همیشه در برهه‌های مختلف تلاش کرده‌اند حضور پررنگی داشته باشند و خوشبختانه ورزشکاران زنجان از این حیث سرآمد هستند.

این مسئول با یادآوری اینکه ورزشکاران جزو اقشاری هستند که به عنوان الگو در جامعه مطرح بوده و حضور این افراد در صحنه‌های مختلف می‌تواند سایر اقشار جامعه را نیز به حضور در این عرصه‌ها تشویق کند، ادامه داد: در این عرصه که بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده است، این اداره‌کل بسیج شده است تا با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد، حضور موثری در این زمینه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه از اختصاص یک روز حقوق کارکنان این اداره‌کل به عنوان کمک به نیازمندان در شرایط کرونایی خبر داد و اظهار کرد: همه تلاش جامعه ورزشی استان این است که در شرایط کنونی به گونه‌ای عمل کنیم که نیازمندان واقعی در آستانه ماه مبارک رمضان بتوانند کمک‌های لازم را دریافت کنند.

خلیلی با یادآوری اینکه تا به امروز هیچ ابلاغی در خصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی دریافت نشده و این اماکن تا اطلاع ثانونی بسته خواهد بود، خاطرنشان کرد: همکاری این اداره‌کل با ستاد کرونا قابل توجه بوده و در همین راستا حدود ۱۰ تا ۱۲ ورزشگاه به عنوان نقاهتگاه تجهیز شده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان کمک مؤمنانه کل ورزش و جوانان استان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مرداد 1402 که مسئولیت ورزش کشور را برعهده گرفت، در احکام صادره برای سرپرستان فدراسیون‌ها، سیاست خود را مشخص کرد؛ اینکه نفرات منتخب او برای اداره موقت فدراسیون‌ها، تنها وظیفه اجرای امور جاری و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را برعهده دارند.

وزیر ورزش در این احکام خطاب به سرپرستان نوشته بود: «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید». این جمله که نشان‌دهنده سیاست هاشمی در تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود با استقبال بخش بزرگی از جامعه ورزش روبه‌رو و با همین رویه بلاتکلیفی حدود 10 فدراسیون از مرداد 1402 تا فروردین 1403 برطرف شد.

در حالی که ثبت نام مهدی مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم ادامه اجرای این سیاست ایجاد کرده بود، انتخاب سرپرست جدید به جای مبینی با حکم هاشمی نشان‌دهنده عزم جدی وزارت ورزش برای اجرای این سیاست بود. اکنون شنیده می‌شود انتخاب سرپرست جدید و ثبت‌نام مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم مانع اجرای سیاست وزیر ورزش و جوانان نیست و وزیر موافق حضور مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و بر همین اساس کناره‌گیری مبینی از انتخابات به عنوان کارمند این وزارتخانه محتمل است.

همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کارمندان وزارت ورزش و جوانان در صورت تمایل برای حضور در انتخابات هر یک از فدراسیون‌‌ها باید موافقت مدیر خود را اخذ کنند، در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و این به معنای پایان حضور کارمندان وزارتخانه در فراسیون‌ها بدون جلب نظر  مدیر مافوق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم