Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:35:26 GMT

بازگشایی اماکن تجاری به منزله مهار کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۸۱۱

بازگشایی اماکن تجاری به منزله مهار کرونا نیست

استاندار اردبیل گفت: بازگشایی اماکن تجاری و پاساژهای سرپوشیده و بازارها به منزله مهار کرونا نبوده و همواره باید مراقبت های بهداشتی و فاصله انفرادی رعایت شود.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا که با محوریت بازگشایی و فعالیت پاساژ ها در استان برگزار شده بود، تصریح کرد: افرادی که کار ضروری ندارند از حضور در خیابان ها و مکان های عمومی پرهیز کنند تا از بازگشت وضعیت شیوع به وضعیت قبلی پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پاساژهای  سرپوشیده تا ساعت ۱۸ فعال بوده و بعد از آن تعطیل می شوند.

وی افزود: اکیپ های نظارتی از قبیل نیروی انتظامی و نمایندگان اتحادیه ها از روند تعطیلی در زمان مقرر بازرسی های لازم را به عمل می آورند.

استاندار اردبیل هدف از تعطیلی در ساعت ۱۸ عصر را کاهش اجتماع در پاساژها عنوان کرد و گفت: در ساعت های پایانی روز تعداد زیادی از افراد  به دلیل فراغت از کار به همراه خانواده در پاساژها حضور می یابند.

وی با تاکید بر ثبت نام اصناف در سامانه بهداشت و دریافت کد رهگیری خواستار تهیه ملزومات بهداشتی برای فعالیت در واحدهای تجاری شد.

بهنام جو اظهار کرد: باید مسوولان پاساژها نیز نسبت به ضدعفونی و آگاهسازی مغازه داران و مراجعان اقدام کرده و  اجرای پروتکل های بهداشتی را فرهنگ سازی کنند.

استاندار اردبیل گفت: تمام مبادی فرهنگی استان از جمله صدا و سیما، رسانه های مکتوب و مجازی باید برنامه های فرهنگی مقابله بهداشتی با کرونا را تولید و نسبت به نهادینه شدن آن در جامعه گام بردارند.

دراین جلسه مسوولان نهادهای امنیتی ، فرهنگی ، مذهبی، بهداشتی، انتظامی و اجتماعی اقدامات و برنامه های خود را در خصوص فاصله انفرادی و فرهنگ سازی  اقدامات بهداشتی  بیان کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهنام جو کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد