Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم، گفت: ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت های موجود با آسیب شناسی از روند گذشته یکی از مسائل مهمی است که در مجلس یازدهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، پرویز اوسطی منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم امروز و در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که اولویت های اصلی مجلس یازدهم چه باید باشد اظهار داشت: ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت های موجود با آسیب شناسی از روند گذشته یکی از مسائل مهمی است که در مجلس یازدهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شناخت کامل از حوزه و عرصه و اندازه مسائل و مشکلات اقتصاد کشور و تدوین نظام مسائل اقتصادی بر اساس اولویت ها ذیل سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و با توجه به شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر مسائلی است که زمینه ساز تحقق رشد و توسعه کشور خواهد بود.

به گفته اوسطی رسیدگی فوری به معیشت و سفره مردم باید در دستور کار مجلس قرار داشته باشد چرا که قدرت اقتصادی بخش عمده ای از جامعه کاسته شده و درآمد آنان پاسخگوی شرایط تورمی موجود نیست.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه تحقق کارامدی در حوزه مدیریتی و اجرایی با تقویت بعد نظارتی مجلس قابل اجرا می باشد افزود: مبارزه قاطع و نظام مند با فساد و کج رویها و انحرافات موجود در همه سطوح و لایه های آن ضروری است.

وی در پایان با تاکید بر اجرای الگوی ایرانی اسلامی توسعه و پیشرفت گفت: دگر سازی و تمایز بخشی در الگوی توسعه کشور پس از ابلاغ الگوی ایرانی اسلامی توسعه و پیشرفت قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس یازدهم اقتصاد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای حل مسائل
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد