Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، صبح امروز اول اردیبهشت در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر، شهردار مشهد برای پاسخ به سوالی که رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد هفته پیش مطرح کرده بود حاضر شد.

محمد حاجیان شهری رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، پیش از این با تأکید بر این‌که کمربند جنوبی مشهد پیوست زیست‌محیطی ندارد، خاطرنشان کرده بود: در هشتاد و پنجمین جلسه علنی هم موضوع را در قالب تذکر کتبی از شهردار سؤال کردم، پاسخی که وی برای من فرستاده قانع‌کننده و قابل قبول نیست، دوباره برگشت زده‌ام که بعد از بحران کرونا باید بیاید در صحن علنی شورا و پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم بار دیگر حاجیان شهری با یادآوری مصوبه شورای چهارم در تاریخ بهمن ۹۴ مبنی بر لزوم وجود پیوست‌های زیست‌محیطی برای پروژه‌های عمرانی شهر، از شهردار خواست توضیحات خود را ارائه کند.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد، خراسان رضوی هم به جایگاه رفت و توضیحاتی درباره این موضوع ارائه کرد که بیشتر تاکید بر قدیمی بودن پروژه‌ها داشت و این‌که این اتفاقات در گذشته رخ داده اما الان شهرداری مشهد با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست، ‌ برای پیوست‌های زیست‌محیطی آن پروژه‌ها از جمله کمربند جنوبی که مورد مناقشه گروه‌ها و اقشار مختلف قرار گرفته، اقدام کرده است.

توضیحات شهردار مشهد اما مورد قبول حاجیان شهری واقع نشد که این موضوع منجر به بالاگرفتن بحث میان اعضای شورای شهر شد.

مخالفان و منتقدان شهردار درخواست مطرح کردن نظرشان را داشتند که با مخالفت رئیس جلسه مبنی بر تعارض با آیین‌نامه داخلی شورا روبرو شد و آنها نیز، با ترک نشست، جلسه را از رسمیت انداختند.

محمدرضا موحدی‌زاده رئیس جلسه نیز با توجه به ماده ۳۷ آیین‌نامه داخلی در چنین شرایطی ۱۵ دقیقه تنفس اعلام کرد، در صورتی که بعد از این مدت هم اعضا به حد نصاب نرسد و تنها ۶ نفر از اعضا در جلسه حاضر بودند، ختم جلسه اعلام می‌شود.

کد خبر 503104 برچسب‌ها شهرداری استان خراسان رضوی شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری استان خراسان رضوی شورای شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896260

دیگر خبرها

  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو