Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@21:33:31 GMT

تام هنکس از ابتلا خود و همسرش به کرونا گفت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۶۴۶۰

تام هنکس از ابتلا خود و همسرش به کرونا گفت

تام هنکس در مورد بهبودی از ویروس کرونا و علائمی که وی و همسرش در زمان ابتلای به این ویروس در استرالیا تحمل کردندف گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی،‌تام هنکس بازیگر سرشناس هالیوودی در تازه ترین گفت و گو خود با یک شبکه رادیو آمریکایی جزییاتی تازه از ابتلای خود و همسرش "ریتا ویلسون" به ویروس کرونا گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته هنکس ویروس کرونا از ابعاد مختلفی بر روی او و همسرش تاثیر گذاشته و شرایط همسرش را وخیم تر از خودش عنوان کرده است.

این بازیگر شرایط همسرش را اینگونه توصیف کرده: "ریتا تب بسیار بالایی داشت. احساس بویایی و چشایی خود را از دست داده بود و به مدت سه هفته مطلقاً هیچ حسی از غذا دریافت نکرد." به گفته او "درد بدن بسیار بالا و کلافگی" بدترین تجربیات ابتلا به کرونا بوده است. همچنین حالت تهوع نیز او و همسرش را در طی بیکاری بسیار اذیت کرده بود.

هنکس با اشاره به پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه در کشور استارالیا عنوان کرد: "وی گفت: "استرالیا نسبت به کرونا ویروس واکنشی نسبتاً سریع داشت. آنها نمی خواستند این ویروس را به جای دیگری منتقل کنند. به همین دلیل ما در این کشور قرنطینه را پشت سر گذاشتیم."

این زوج هنرمند بیش از یک ماه پیش در اوایل ماه مارس میلادی، نتیجه مثبت تست های کرونایی خود را اعلام کردند و به اولین افراد مشهور مبتلا به ویروس جدید تبدیل شدند. هنکس در آن زمان در استرالیا مشغول فیلمبرداری فیلم جدید باز لورمن که درباره زندگی الویس پریسلی است بود.

این زوج مدتی است که بهبود یافتند و به لوس آنجلس آمریکا بازگشتند.

کد خبر 419732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هالیوود بازیگران ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیرعلی نبویان چشم‌های همه را از تعجب گرد کرد؛ پاسخ حرفه‌ای به مهران مدیری (فیلم) واکنش جالب نیما شعبان‌نژاد به پاسخ‌دهی قاطع امیرعلی نبویان؛ خنده‌های مهران مدیری (فیلم) ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش