Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) شهر بجنورد از تشکیل قرارگاه جهادی فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در لبیک به ندای رهبری و حمایت از ۴۰۰ خانواده نیازمند در مناطق حاشیه این شهر خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، «یوسفعلی گریوانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) شهر بجنورد با ارائه گزارشی از فعالیت های خیرخواهانه این کانون در مقابله با شیوع ویروس کرونا، از تهیه بسته های بهداشتی و ارزاق و توزیع آن در میان خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: تاکنون  400 خانواده نیازمند  در محله های اطراف این مسجد و حاشیه شهر بجنورد شناسایی و تحت پوشش خدمات آن قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر لبیک فعالان کانون به ندای رهبری در ترسیم عملی رزمایش همدلی، اضافه کرد: یکی از کارهای محوری مسجد امام سجاد (علیه السلام) بجنورد از بدو تاسیس شناسایی و حمایت از اقشارکم‌برخوردار و رفع آسیب های اجتماعی  بوده است که هم اکنون با همیاری نهادهای دیگر فعال در مسجد ازجمله پایگاه بسیج و مرکز نیکوکاری، قرارگاه جهادی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) بدین منظور تشکیل و فعالیت های انسان دوستانه به شکل منسجم و جدی صورت می‌پذیرد.

 

گریوانی در ادامه مطلب فوق خبر داد: از ابتدای روزهای قرنطینه مقابله با بیماری کووید 19 تا کنون بسته های ارزاق و نیز بسته های بهداشتی تهیه شده و میان 300 خانواده توزیع شده است.

 

وی همچنین از تهیه و توزیع  200 بسته غذایی ویژه ماه مبارک رمضان  بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در استان خبر داد و گفت: این بسته ها با مشارکت خیران مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم تهیه شده و توسط اعضای کانون به عنوان معین و رابط استان با موسسه مذکور و نیز همیاری تعدادی از کانون ها در سراسر استان، در حال توزیع است.

 

گریوانی در تکمیل مطالب فوق افزود: با مشارکت و همیاری اهالی مسجد بسته های بهداشتی شامل ماسک و  مواد ضد عفونی کننده سطوح، هر روزه آماده و در درب منازل به افراد تحویل می شود.

 

وی تأکید کرد: ماسک ها و مواد ضدعفونی  کننده سطوح  توسط فعالان این مسجد تهیه و پس از بسته بندی و ضدعفونی  در اختیار خانواده های نیازمند شناسایی شده قرار می گیرد.

 

گفتنی است، پیش از این و دراردیبهشت 97، با همکاری کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام ) بجنورد، همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (علیه السلام) در خراسان شمالی افتتاح و برگزار شد.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد علیه السلام امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امورمجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: ۲ گروه جهادی الکفیل و منتظران ظهور با ۱۳۰ یونیت دندان پزشکی با حضور بیش از ۳۰۰ پزشک، دندان پزشک، متخصص و دستیار روزانه به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

هادی غلامی افزود: یکی از این دوگروه که قرارگاه جهادی الکفیل است، با پزشکان متخصص و بهترین مواد اولیه موجود هر چه در توان داشته‌اند را در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی گفت: قرارگاه جهادی الکفیل در این اردوی جهادی روزانه به ۵۰۰ مددجو و نیازمند معرفی شده از سوی آستان قدس رضوی ارائه خدمت می‌دهد.

مدیر امورمجاورین بنیاد کرامت رضوی افزود: قرارگاه جهادی الکفیل به مدت ۶ روز و تا نهم فروردین ماه در مشهدالرضا مشغول کار است.

غلامی گفت: قرارگاه جهادی الکفیل در ورزشگاه امام رضا (ع) و گروه جهادی منتظران ظهور در زائرسرای رضوی انتهای خیابان چمن مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی خانواده زندانیان استان کرمان + تصاویر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان