Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گلپریان گفت: با ایجاد پیج اینستاگرامی Tarhim_ir خانواده اموات که عزیز خود را از دادند می توانند مراسم ترحیم و قران خوانی مجازی برگزار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد گلپریان، مسئول بسیج مداحان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه مراسم ها از جمله مجالس ختم و فاتحه خوانی تصمیم برآن شد تا پیج اینستاگرامی Tarhim_ir را ایجاد کنیم، گفت: با توجه به اینکه خانواده اموات بعد از فوت نزدیکان خود از نظر روحی آرامش ندارند ما در صدد ایجاد فضایی برای برگزاری مراسم قران خوانی و ختم قرآن شدیم تا بتوانیم به این خانواده ها آرامش را هدیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلپریان با اشاره به اینکه استارت این کار پس از شهادت جانباز سرافراز شهید سلگی زده شد، افزود: صحبتی با چند مداح صورت گرفت و قرار شد با موافقت آنها در منزل متوفی حضور یابند و از طریق پیج اینستاگرام مجلس فاتحه خوانی برگزار شود.

وی با تاکید براینکه خانواده اموات کرونایی نیز می توانند از این طرح استفاده کنند، خاطرنشان کرد: مداح ها مراسم مجازی این اموات کرونایی را در مسجد برگزار می کنند و دیگر به خانه متوفی نمی روند.

مسئول بسیج مداحان استان همدان با اشاره به طرح کمک مومنانه گفت: در راستای انجام این طرح به خانواده اموات پیشنهاد داده می شود هزینه هایی که قرار بود برای اموات صرف کنند را به صورت اختیاری به شماره حساب مربوط به طرح کمک مومنانه واریز کنند و ما به اسم متوفی، سبد غذایی آماده تهیه و به خانواده های نیازمند بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده اموات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رئیس فدراسیون والیبال ایران روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.   سیدمیلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی مجازی و زنده با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.   در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفتگو شد.   برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیرو‌های اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردو‌ها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محور‌های این نشست یک ساعته بود.   تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با ۹ بار حضور در بازی‌های المپیک، ۱۶ حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و ۲۲ بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود. کسب قهرمانی سال ۱۹۹۸، کسب ۵ نایب قهرمانی و دو مقام سومی هم حاصل این حضور طولانی است.   کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، ۲ نقره و ۲ برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه ۱۵ قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران