Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پورداود گفت: در راستای توسعه آموزش‌های غیر حضوری و به منظور بهره مندی تمامی دانش آموزان از این آموزش‌ها، بسته‌های آموزشی در قالب درسنامه برای استفاده دانش آموزانی که به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما دسترسی ندارند، تهیه شده است.

پورداود با بیان اینکه درسنامه های آموزشی بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، برای دانش آموزان ارسال می‌شود، افزود: همچنین سی دی‌های آموزشی حاوی برنامه‌های آموزشی پخش شده از شبکه آموزش سیما و محتواهای تولید شده توسط همکاران استان همدان برای دانش آموزان ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به زودی پخش برنامه‌های آموزشی تولید شده توسط آموزگاران استان از رادیو همدان نیز طبق برنامه ریزی قبلی آغار خواهد شد و دانش آموزان می‌توانند آموزش‌ها را از این طریق دنبال کنند.

کد خبر 4905194

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش همدان فضای مجازی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بارش باران قزوین کمک به نیازمندان بیرجند استانداری قزوین نیمه شعبان ماه مبارك رمضان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ محمدرضا بهرامی گفت: کارگاه آموزشی یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) به منظور برگزاری المپیاد آماده مرحله استانی تیم‌های برتر هر شهرستان، در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

وی افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان، ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده و توانمند و برخوردار از مهارت‌های گروهی را از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه بیان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به آیتم‌های عمومی و سرفصل‌های تخصصی المپیاد آماده گفت: پناه‌گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق، حمل مصدوم (گروهی)، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیاء قلبی ریوی، خونریزی، پانسمان بانداژ، شکستگی و آتل بندی و اسکان اضطراری، بررسی و تحلیل فرم‌های داوری و نحوه آزمون کتبی از مباحث آموزشی عمومی و تخصصی المپیاد آماده با تدریس ۲۵ مربی است که فراگیران به صورت گروهی در این کارگاه تمرین کردند.

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم