Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:58:12 GMT

نمایشگاه آنلاین شیشه‌گران در حال و هوای کرونا و قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۷۲۳۶

نمایشگاه آنلاین شیشه‌گران در حال و هوای کرونا و قرنطینه

بهزاد شیشه‌گران نمایشگاه نقاشی مجازی با عنوان کرونا برگزار می‌کند. این نمایشگاه از عصر روز دوشنبه (اول اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود و تا حدود ۱۰ روز نیز ادامه دارد. 

البته این نخستین نمایشگاه مجازی این هنرمند نقاش نیست و او پیش‌تر نیز بارها آثارش را به همین شیوه در دنیای مجازی به نمایش گذاشته بود. در همین راستا شیشه‌گران در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره علت برگزاری این نمایشگاه توضیح می‌دهد: در قرنطینه در شرایط نامطمئن و بی‌ثبات و بحرانی در این روزهای کرونایی این سوال را برای خود یافته‌ام که زندگی هنری من بی‌ حرفه‌ام به چه کار می‌آید؟ هنر با دل آدمی با درون آدم‌ها پیوند دارد و من افتخارم در این است که نیم قرن با این دل پیوند دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او می‌گوید: امروز همه در انزوا با محدودیت‌های بسیار زندگی می‌کنیم. همه درد می‌کشیم و همه در دل یکدیگر غریبیم. هنری که نسبت به زندگی و پیرامون خود و حافظه مشترک و همگانی مردم روزگار خود بی‌اعتنا باشد، بی‌شک خنثی است، لذا از این تنگناها استفاده کردم و در قرنطینه و انزوای خودخواسته به عنوان یک فرصت مهم نمایشگاه نقاشی را تدارک دیده‌ام که متأثر از فضایی است که در آن زندگی می‌کنیم و حال درصدد هستم این نمایشگاه را در شبکه‌های اجتماعی یا هر رسانه دیگر که چند سالی است در آن‌ها فعالم و آثارم را به نمایش می‌گذارم با مخاطبین خود به اشتراک بگذارم تا شاید ادای دینی باشد به کادر درمانی فداکار کشورمان و هموطنانی که متأسفانه در بین ما نیستند.

نمایشگاه مجازی نقاشی‌های بهزاد شیشه‌گران از ساعت ۴ عصر روز دوشنبه (اول اردیبهشت‌ماه) در صفحه‌های این هنرمند در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام آغاز می‌شود و برای مدت حدودا ۱۰ روز، هر روز یک اثر هنری به نمایش گذاشته می‌شود. 

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس بهزاد شیشه گران شیشه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به ادعایی در فضای مجازی/ آیا گرد و خاک شدید به ایران می آید؟

در پی انتشار اخباری در فضای مجازی درباره ورود گرد و غبار زیاد از غرب کشور صادق ضیاییان اظهارکرد: گرد و خاک زیادی امروز در هوای عراق مشاهده نمی‌شود فقط در نجف شاهد این پدیده هستیم.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی امروز در این کشور فعال است که پوشش گسترده ابر دارد و به علت وزش باد شدید در برخی نقاط، در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک موقت می‌شود البته پدیده غالب این سامانه بارش باران است که در اواخر امشب وارد کشور ما و باعث بارش می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: عمده فعالیت این سامانه در ایران فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ فروردین) خواهد بود. استان‌های چهار و محال و بختیاری، کهگیلوبه و بویراحمد، بخش‌هایی از خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان بارش را تجربه خواهند کرد که در هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب فارس شدت خواهد داشت.

ضیاییان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا وقوع گرد و خاک شدید و آلودگی زیاد هوای کشور در فصل بهار پیش‌بینی می‌شود؟ تاکید کرد: پیش‌بینی وقوع گرد و خاک یکی دو روز قبل انجام می‌شود ولی احتمال دارد وضعیت خوب بارش در جنوب کشور به‌ویژه در بهار موجب تثبیت خاک شده باشد و کمتر از سال‌های قبل شاهد گرد و غبار در بهار باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • چرا «زندگی پس از زندگی» هنوز پربیننده است؟
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار
  • فیلم | فرزندانم فارسی بلد نبودند!
  • پاسخ به ادعایی در فضای مجازی/ آیا گرد و خاک شدید به ایران می آید؟
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد