Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:57:49 GMT

چند انتصاب در شهرداری منطقه ۹

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۷۲۷۶

چند انتصاب در شهرداری منطقه ۹

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی که با حضور مدیران شهری برگزار شد؛ سید مصطفی موسوی سرپرست شهرداری منطقه در احکامی سید علی شریفی را به عنوان مشاور عالی و سرپرست حوزه شهردار و مینا شهامت نژاد را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منصوب کرد.

همچنین حسن حیدری در کسوت فرمانده یگان حفاظت منطقه ۹ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه تکریم و معارفه از زحمات امیرحسین جابر انصاری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، مجید امانی معاون فنی و عمرانی، محمد پرویزی مشاور و مدیر حوزه دفتر شهردار و سرگرد اصفهانی‌زاده فرمانده یگان حفاظت به پاس خدماتی که داشته‌اند تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 4905181

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب شهرداری منطقه 9 تهران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور مترو بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس