Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا چراغعلی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: برای احیای دوباره جامعه و بازگشت به شرایط قبل، چشم امید زیادی به حوزه‌هایی از قبیل ورزش و فعالیت مرتبط با نشاط آفرینی داریم.

وی گفت که لازم است برای اجرای اقداماتی که به امیدبخشی مردم پس از مهار کرونا می شود اتاق فکر در اداره کل ورزش و جوانان گلستان تشکیل شده و از نظرات کارشناسان برای کمک به افزایش روحیه مردم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مراسم از زحمات ۵ ساله بهمن طیبی تقدیر و قاسمعلی برزمینی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان معرفی شد.

میزبانی از چند مسابقات بین المللی ، کسب مدال های رنگارنگ از مسابقات بین المللی از جمله بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا، کسب اولین سهمیه گلستان در المپیک و برگزاری المپیاد استانی در رشته های مختلف از جمله فعالیت های شاخص ورزش گلستان در سال های اخیر بود.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان گلستان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان گلستان المپیک توکیو وزارت ورزش و جوانان گلستان المپیک توکیو ورزش و جوانان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم