Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کیوان ساکت به صورت جداگانه در کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ حاضر شدند و از زحمات هنرمندان و بنیاد رودکی قدردانی کردند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر یکشنبه 31 فروردین سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری از کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندی که در این وضعیت طلب پول کند مردمی نیست / کنسرتی در غیابِ حضوریِ مردم + فیلم

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی و تشکر از همراهی و همدلی هنرمندانی که در کارگاه تولید ماسک برای کمک به هموطنانمان در این شرایط مشارکت می‌کنند با اشاره به سایر فعالیت‌های بنیاد رودکی در طول شیوع بیماری ویروس کرونا همچون اجراهای خانگی ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران با شعار(در خانه می مانیم تا زودتر روی صحنه برویم) و نشر آن در فضای مجازی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی به همراه داشت و همچنین اجرای برنامه ویدئو مپینگ (نورپردازی سه بعدی) با موضوع اعلام همبستگی و همدردی با تمامی کشورهای درگیر این بیماری در برج آزادی تهران و برگزاری کنسرت‌های آنلاین در تالار وحدت به صورت مجازی برای عموم مخاطبان به صورت رایگان با مشارکت هنرمندان موسیقی از تلاش های بنیاد رودکی در همراهی همدلانه با مردم در این دوران قدردانی کرد.

حسینی گفت: هنرمندان در این مدت با تولید و انتشار آثار هنری و انجام فعالیت هایی با مردم همدلی و همراهی کردند که ارزشمند و شایسته تحسین و سپاسگزاری است.

در روزهای گذشته هنرمندان موسیقی از جمله پرواز همای، کیوان ساکت و گروه سون نیز با حضور در کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ و اجرای قطعات موسیقی و همچنین هنرمندان دیگری از جمله مرضیه برومند، ناصر آویژه، علی فروتن، حمید گلی و... با حضور در کارگاه تولید ماسک با این پویش همراهی کرده‌اند.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تالار حافظ بنیاد رودکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تالار حافظ بنیاد رودکی تالار حافظ بنیاد رودکی کارگاه تولید ماسک بنیاد رودکی تالار حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی با حضور چهار استان همدان، لرستان، مرکزی و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

ششم اردیبهشت مراسم افتتاحیه با اجرای گروه موسیقی کودک برگزار می‌شود و در روز‌های بعد، از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱ تا ۱۲:۳۰ کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد که در مجموع ۱۲ کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت‌ها) نیز هر شب در دو سانس از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰ تا ۲۱:۳۰ شب اجرا و در مدت هفت شب، ۱۴ اجرای صحنه‌ای برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود