Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت:با اتکا به ظرفیت های داخلی توانستیم در کمترین زمان نیازمندی ها را برطرف کنیم. در مواد ضد عفونی و کیت ها علاوه بر تامین مصرف داخلی به صادرات رسیدیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،« علی ربیعی» سخنگوی دولت در آغاز نشست خبری خود گفت:  امیدواریم در پس این روز های سخت بیماری کرونا رخت بر ببندد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هفته سلامت را به خانواده بزرگ تامین سلامت و کادر درمانی تبریک می گویم. امسال این هفته برایمان بار معنایی بیشتری خواهد داشت. جامعه توأمان به سلامت تن و روان نیاز دارد. در نگاه دولت سلامت چیزی بیش از نبود بیماری است.

او افزود:همه در این روزها حماسه بزرگ سلامت را تجربه می کنیم این بار قهرمانان و حماسه سازان در عرصه های مختلف سر بر کشیدند. امروز دولت با مسئله سلامت با همه ابعاد آن روبه رو است که این نیاز به درک مشترک بین دولت و نخبگان نیاز دارد. دولت باید با پیامد های منفی مستقیم و غیر مستقیم کرونا مثل فقر و رکود مبارزه کند و آثار تحریم این مبارزه را سخت تر کرده است.

ربیعی ادامه داد: اتخاذ سیاست فاصله گذاری فیزیکی هوشمند راه حلی برای پاسخگویی به این معضل جهانی چند جانبه بوده که در ایران به طور مضاعف با آن روبه رو بودیم‌ دولت یازدهم دولت تحریم زده و سلامت محور بود. مبارزه با کرونا محور اصلی سال ها آخر دولت قرار گرفته است. تلاش ها و مبارزات بی وقفه دولت برای رفع تحریم هادر راستای سلامت معیشت و اقتصاد کشور است.

سخنگوی دولت تصریح کرد:دولت علیرغم دشواری ها و تحریم ها دست روی دست نگذاشته است و هر روز سیاست ها و برنامه ریزی های لازم‌صورت می گیرد. با اتکا به ظرفیت های داخلی توانستیم در کمترین زمان نیازمندی ها را برطرف کنیم. در مواد ضد عفونی و کیت ها علاوه بر تامین  مصرف داخلی به صادرات رسیدیم.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا مواد ضد عفونی کیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این دولت سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود.

به گزارش شانا، علی بهادری‌جهرمی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌) در نشست خبری با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان و امضای هشت سند همکاری بیان کرد: سعی می‌شود همسو با افزایش تولید و اشتغال‌زایی، از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود. امروز روز آخر سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان است و سپس به سریلانکا می‌رود که در آنجا طرف‌ها اسناد همکاری امضا می‌کنند و افتتاح‌ بعضی از طرح‌های اجرا شده از سوی پیمانکاران ایرانی را هم خواهیم داشت.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، توسعه همکاری‌های امنیتی یکی از محورهای گفت‌وگوست که در زمینه تبادلات تجاری و امنیتی بین دو کشور اثرگذار است. پارسال نیز سهم ارزش ارزی صادرات و تنوع سبد کالاهای صادراتی را افزایش دادیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: در این سفر حجم تجارت بین ایران و پاکستان در گام نخست ۱۰‌ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: در سفر سریلانکا نیز افزون بر امضای تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و تجاری، ابرپروژه چندمنظوره دو سد و نیروگاه و انتقال آب که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، بهره‌برداری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان