Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:56:31 GMT

نرخ کرایه تاکسی درون شهری سنندج افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۳۴۲

نرخ کرایه تاکسی درون شهری سنندج افزایش یافت

امیر جمشیدنژاد روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: هر سال برای تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان برگزار و نرخ کرایه تمام خطوط تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال و در جلسات مختلف شورا با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و برای تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: سال گذشته با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر اعمال نشده بود.

وی از  اعلام نرخ  جدید کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و تاکید کرد: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳ هزار ریال و کمترین نرخ افزوده شده هفت هزار ریال است.

 جمشید نژاد گفت: برچسب نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع و آنها نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.
وی با اشاره به اینکه برای کودکان بالای پنج سال نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد، افزود: نرخ های جدید کرایه تاکسی از امروز اول اردیبهشت اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره  ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج تاکسی کردستان شهرداری سنندج تاکسی نرخ کرایه تاکسی کرایه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !

به گزارش پارس نیوز ، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی در ادامه افزود: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است. این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه