Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@12:54:06 GMT

با کار در استرالیا دنیای خود را زیر و رو کنید!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۴۷۹

با کار در استرالیا دنیای خود را زیر و رو کنید!

بی پولی، نداشتن امنیت شغلی، بیکاری و مشکلات متعدد در زندگی می توانند دلایلی باشند که افراد به فکر مهاجرت بیفتند. در سراسر جهان، افراد به دلایل مختلفی مثل کار، تحصیل یا داشتن یک زندگی بهتر و درآمدی بیشتر قصد ترک وطن و رفتن به کشوری پیشرفته را می کنند. اما سوال مهم این جاست، کدام کشور برای مهاجرت مناسب است؟ در کجا می توان با خیال راحت کار کرد و درآمدی عالی داشت؟

امروزه افراد زیادی خصوصا ایرانی های طرفدار پر و پا قرص مهاجرت به استرالیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمینی با نرخ بیکاری بسیار پایین و اقتصاد قوی و قدرتمند که موجب شد همواره به دنبال نیروی کار ماهر باشد. مهاجرانی که استرالیا را انتخاب می کنند تنها دلیل شان شرایط مساعد آب و هوایی و کیفیت زندگی بالا نیست. مهم ترین الویت این افراد تامین رفاه نسبی و آرامش در این کشور، یافتن کاری مناسب و داشتن درآمدی قابل قبول است؛ به طوری که تنها دغدغه آن ها، دوری از وطن شان است.

اگر متقاضی کار در کشوری دیگر هستید و تمایل دارید رزومه شغلی تان را تقویت کنید و به طور کلی زندگی تان را از نو بسازید، رفتن به استرالیا، سرزمین فرصت های بی پایان را در صدر لیست انتخابی تان قرار دهید. همچنین بهتر است بدانید که استرالیا یکی از کشورهایی ست که توانسته در سال های اخیر، رضایت مهاجرین را در تمام جنبه ها، جلب کند. پس برای قدم گذاشتن در این مسیر و اخذ ویزای کار استرالیا تعلل نکنید؛ با یک وکیل یا مشاوره حقوقی مطمئن وارد مذاکره شوید تا دانش و آگاهی تان درباره کار و زندگی در آن را بیشتر کنید.


چرا استرالیا را انتخاب می کنیم؟

برخی از افراد که ممکن است شما هم جزو آن ها باشید، برای ادامه زندگی و تامین هزینه های آن درآمد یا سرمایه ای هنگفت ندارند، پس تنها راه پیش رو یافتن یک کار مناسب با درآمدی قابل قبول است. حال چرا این موقعیت و کار را در کشوری به جز کشور خودتان نداشته باشید؟ به عنوان مثال استرالیا. شاید در ابتدا گارد بگیرید و بگویید این راه بسیار سخت و پیچیده است و با شرایطی که دارید نمی توانید حتی به آن فکر کنید. اما عجله نکنید، ما به شما ثابت می کنیم که این باور کاملا اشتباه است. شما نیز می توانید مانند بسیاری دیگر از افراد که سالانه ویزای کاری استرالیا را دریافت و برای کار به آن مهاجرت می کند، به استرالیا بروید.

آب و هوای عالی، زیباترین سواحل دنیا، شیوه زندگی متعادل، جمعیت کم و محیط پهناور، وضعیت اقتصادی و اجتماعی بسیار قوی و از همه مهم تر، درآمد بالا و هزینه های پایین؛ تمام این ها مواردی هستند که موجب می شود که اگر وضعیت کسب و کارتان خوب نباشد یا درآمدتان با میزان مخارج تان همخوانی نداشته باشد، برای یکبار هم که شده به مهاجرت کاری به استرالیا فکر کنید.

استرالیا کشوری پهناور است که کمی از ایالت متحده کوچک تر می باشد اما این درحالیست که جمعیت آن با ایالت نیویورک برابری می کند و دارای فرصت های شغلی بی شماری برای مهاجران است. دولت استرالیا هرساله قوانین مهاجرتی خود را با توجه به اهداف اقتصادی خود به روز می کند و از طریق اداره مهاجرت و سازمان های ارزشیابی، همراه با برنامه های حمایتی در جهت جذب نیروی کار ماهر، متقاضیان و متخصصین زیادی را از طریق برنامه های مهاجرتی و دادن انواع مختلف ویزاهای کاری، جذب می کند. اما مزایای مهاجرت از این طریق به همین موارد خلاصه نمی شود. فرد متقاضی پس از اخذ ویزای کاری از مزایای اقامت و شهروندی در یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت دنیا نیز بهره مند می شود.

همچنین بتر است بدانید که ویزای کار استرالیا را می توان به دو دسته ی ویزای دائم و موقت تقسیم نمود در این دسته بندی در دسته ویزای دائم، ویزای 186، 187، 189 و 190 قرار دارند و در دسته ی ویزای موقت انواع ویزاهای 400، 476، 485 و 491 قرار دارند، که هر کدام شرایط ویژه خود را دارند. اگر هم نمی دانید که کدام مناسب شماست، کاملا حق دارید. برای اطلاع از آن باید با یک وکیل حرفه ای مشورت کنید.


چگونه می توانید در کوتاه ترین زمان به استرالیا مهاجرت کنید؟

لذت زندگی در کشوری با سطح بسیار بالای استاندارد و حقوق و مزایای عالی نیز از مهم ترین دلایل است که سبب می شود هیچ کدام از شما مخالف رفتن به استرالیا نباشید. در حقیقت این کشور همان مقصد جذابی است که افراد بسیار زیادی را به سوی خود می کشاند. موسسه پارسی کانادا یکی از موسسات مهاجرتی معتبر در کشور است که همه روزه درخواست های بسیاری را برای مهاجرت کاری به استرالیا دریافت می کند و با بررسی شرایط افراد، آن ها را در این راه همراهی می کند. اگر شما هم تصمیم تان جدی است با یکی از مشاوران یا وکلای این موسسه حقوقی ارتباط برقرار کنید.

تمام مزایایی که در طول این متن به آن ها اشاره کردیم فقط تعدادی از ویژگی های مهاجرت کاری به استرالیاست. شما با مهاجرت به این کشور، حال از طریق شغل یا کار و یا هر چیز دیگری می توانید این مزیت ها را به خوبی لمس کنید. اگر متقاضی کار در استرالیا هستید و قصد دارید، شانس خود را برای داشتن زندگی ایده آل در کشوری قوی و ثروتمند مانند استرالیا امتحان کنید، همین حالا اقدام کنید!

دیگر زمان ترس و افکار پوچ و بیهوده به سر آمده؛ با یکی از وکلای مهاجرتی پارسی کانادا ارتباط برقرار کنید، شرایط را بازگو کنید و از علایق خود بگویید، سپس تمام امور مربوطه را به او واگذار کنید. وکلای ما به شما عزیزان کمک می کنند که علاوه بر حفظ سرمایه تان، در کوتاه ترین زمان ممکن زندگی خود را در استرالیا بسازید و در یکی از مشاغل موجود در آن به فعالیت بپردازید.

لینک کوتاه: asriran.com/0032Qg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کار در استرالیا ویزای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان حج و زیارت، سهمیه حج تمتع ایران در سال ۱۴۰۳ پیش‌تر از سوی رئیس سازمان حج و زیارت بیش از ۸۷ هزار نفر اعلام شده بود، که به گفته سیدعباس حسینی، از این سهمیه حدود ۸۳ هزار نفر، زائر هستند و مابقی عوامل خدماتی حج به شمار می‌آیند. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز به تازگی اعلام کرده که سرانه روحانیون و خادمان حج کاهش یافته است.

رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت نیز با اشاره به کاهش عوامل و افزایش سرانه زائر، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج ۱۴۰۳ قطعی ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار می‌رود ظرفیت باقی‌مانده تا پایان این هفته تکمیل شود.

حسینی همچنین گفت: اقدامات لازم برای صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است و امیدواریم روند دریافت ویزای زائران در بازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

سیدعلی مرعشی ـ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت ـ نیز در این شورا از روند معاینات زائران حج پیش ‌رو گزارش داد و گفت: استطاعت (جسمی) ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تأیید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع و تنها ۱۴۳ نفر رد شده‌اند.

اعزام کاروان‌های حج تمتع طبق اعلام سازمان هواپیمایی قرار است از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شود. اعزام این کاروان‌ها تا ۱۸ خردادماه ادامه دارد و پس از آن عملیات برگشت زائران به کشور آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس