Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:30:54 GMT

پرداخت حق بیمه صندوق اجتماعی روستاییان قزوین استمهال شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۶۶۹

پرداخت حق بیمه صندوق اجتماعی روستاییان قزوین استمهال شد

سعید رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آن دسته از بیمه‌شدگان صندوق که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه بیمه‌ای شده و نتوانستند در اسفندماه حق بیمه خود را پرداخت کنند، مهلت دو ماهه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌ سال گذشته اقدام کنند و البته در صورت واریز، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آنها به‌وجود نخواهد آمد و جریمه‌ای شامل آنها نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی خاطر نشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، پیش از این نیز اقدامات موثری در راستای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

وی افزود: پویش روستای بدون کرونا از این دست حمایت‌ها است و بیمه شدگان صندوق که خود یا اعضای خانواده آنها دچار بیماری کرونا شده باشند مشمول هزینه کمک معیشتی صندوق خواهند شد.

بیش از ۳۵ هزار خانوار روستایی و عشایری استان تحت پوشش مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند که از این تعداد هزار و ۸۵۰ خانوار در حال حاضر از این صندوق مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا صندوق روستایی- عشایری استان قزوین بیمه درمان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا صندوق روستایی عشایری استان قزوین بیمه درمان ویروس کرونا صندوق روستایی عشایری استان قزوین بیمه درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.
سید سعید انوری افزود: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.
او ادامه داد: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج