Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:04:42 GMT

برنامه‌های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۲۵۵

برنامه‌های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید انبارلوئی گفت: سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار با عنوان «نفس ماه» و ویژه برنامه سحر با عنوان «شمیم سحر» و ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم با عنوان «تلاوت نور» را برای مخاطبان و مردم شریف استان پیش بینی کرده است که این برنامه‌ها به صورت زنده پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انبارلوئی در ادامه به پخش سایر برنامه‌های سیما در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: برنامه اذانگاهی «تا آسمان»، خانواده «رنگ زندگی»، برنامه حوزه مهدویت «وقت است که بازآیی»، ویژه نمازجمعه «سروش آسمانی» و دیگر برنامه‌های تولیدی شبکه قزوین به فراخور موضوع برنامه به این ماه شریف خواهند پرداخت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین اظهار داشت: رادیو قزوین ویژه برنامه‌های «سر سفره خدا» و «فیض سحری» را برای اوقات افطار و سحر تمهید کرده است.

انبارلوئی گفت: برنامه افطار رادیو قزوین حدود یک ساعت قبل از افطار به مدت ۹۰ دقیقه و برنامه سحر به مدت ۱۰۵ دقیقه لحظات بامدادی را همراه با شنوندگان روزه دار خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین به ویژه برنامه‌های رسانه استان در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های افطار و سحر، برای مناسبت‌هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر به صورت مجزا پیش بینی شده است که دراین ایام پخش خواهند شد.

او در ادامه به فعالیت‌های معاونت خبر این مرکز در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: پوشش ویژه برنامه‌های این ماه عزیز و تهیه و تولید گزارش‌های ویژه خبری از مهمترین برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.

انبارلویی به برنامه‌های معاونت فضای مجازی برای این ایام اشاره کرد و افزود: طراحی صفحه ویژه (ایام ماه مبارک رمضان، روز قدس و شب‌های احیا) در وب سایت رسمی مرکز، برگزاری پویش‌ها و مسابقه جهت دریافت آثار ارسالی مخاطبان با موضوعات مناسبتی (اولین روزه بگیرها، راهپیمایی روز قدس و شب‌های احیاء) در فضای مجازی و ترند هشتگ‌های #افطارمهربانی، #فرزندرمضان، #ماه رمضان ماه_بخشندگی، #رمضان در تمامی بستر‌های فضای مجازی بخشی از فعالیت‌های این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه قزوین ماه رمضان ماه مبارک رمضان ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، شهرداران تهران و قم و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست
  • تدارک ویژه رادیو برای نماشگاه کتاب از زبان معاونت صدا