Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:47:30 GMT

حریف سپاهان ستاره الجزایری را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۴۴۹

حریف سپاهان ستاره الجزایری را می‌خواهد

از رسانه های عربستانی خبر میرسد تیم النصر در حال انجام آخرین مراحل جذب ستاره الجزایری به سر می برد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که شیوع ویروس کرونا در اغلب کشورهای دنیا فوتبال را تعطیل کرده بیشتر رسانه‌ها و نشریات به دنبال گمانه زنی ها و اخبار نقل و انتقالات تیم های مختلف را سرخط خبرهای خود قرار می دهند مانند رسانه های عربستانی که این روزها خبر از پیوستن ستاره الجزایری به تیم النصر عربستان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از رسانه‌های ورزشی عربستان ستاره الجزایری تیم المپیاکوس یونان حالا در تیررس باشگاه النصر عربستان قرار دارد. روزنامه عکاظ عربستان در این باره می‌نویسد: برنامه های هجومی تیم النصر عربستان که نشان از تفکر پیروزی در این تیم دارد باعث شده تا احمد موسوی هافبک نیجریه این تیم کنار رود و النصری ها تلاش خود را برای یافتن جایگزین وی آغاز کنند.

 

این روزنامه ادامه داد: هلال سودانی ستاره الجزایری پاناتینایکوس پس از پایان قرارداد خود با این تیم به عنوان جدیدترین شکار تیم النصر عربستان مشغول مذاکره با مسئولان این تیم است.


 
هلال سودانی ۳۲ ساله که پیش از این که پیش از این برای باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس نیز به میدان رفته است از جمله ستاره‌های الجزایری است که با تجربه بازی در اروپا راهی عربستان می شود. او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ نیز در تیم ویتوریا گیمارش زیر نظر مربی فعلی النصری ها در پرتغال به بازی پرداخت. او در دوران بازی خود در کشورهای اروپایی موفق شده افتخارات فراوانی را به دست بیاورد تا حالا در سال‌های پایانی دوران بازیگری خود راهی تیم مهم النصر عربستان شود.

 

النصری ها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 با تیم سپاهان اصفهان همگروه هستند.

النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان ستاره الجزایری النصر عربستان تیم النصر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!

آفتاب‌‌نیوز :

بدون شک رامین رضاییان یکی از بهترین مدافعان راست چند سال اخیر فوتبال ایران بوده است. رامین در دو دوره جام جهانی و چند دوره جام ملت‌های آسیا عضوی از تیم ملی بوده و هنوز هم گزینه اول کادرفنی تیم ملی برای حضور در سمت راست خط دفاعی است.

در مورد رامین، اما یک آمار عجیب وجود دارد. او هرگز نتوانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد و این طلسم به نظر می‌رسد امسال هم با این بازیکن ادامه خواهد داشت. رضاییان که به غیر از فوتبال ایران در بلژیک و قطر هم سابقه بازی دارد، موفق نشده با تیمش به قهرمانی برسد. البته رامین در لیگ شانزدهم با پرسپولیس قهرمان شد، ولی به دلیل اختلاف با برانکو، چند هفته مانده تا پایان فصل از تیم کنار گذاشته شد و نتوانست در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند.

امسال رامین خیلی امیدوار بود با سپاهان قهرمان لیگ شود، ولی نتایج سینوسی این تیم در هفته‌های اخیر و از دست دادن چندین امتیاز باعث شد تا این تیم از کورس قهرمانی دور شود. کار سپاهان برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت است و بعید است این تیم بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

تنها امید رضاییان برای گرفتن عکس یادگاری با جام، جام حذفی است که سپاهان می‌تواند امیدوار به فتح آن باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان