Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@07:31:51 GMT

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در شهر زیراب سوادکوه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۴۹۸

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در شهر زیراب سوادکوه

در ادامه تصاویری از رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در شهر زیراب را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، رزمایش دفاع بیولوژیک با هدف گندزدایی، ضدعفونی و ویروس‌کشی معابر و اماکن عمومی از سوی سپاهیان و بسیجیان شهرستان سوادکوه با همکاری لشکر ۲۵ کربلا مازندران در شهر زیراب اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری رویترز، بسته کمک نظامی آمریکا به ارزش ۹۵ میلیارد دلار که روز گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید، شامل ۶۰.۸۴ میلیارد دلار برای اوکراین، ۲۶.۳۸ میلیارد دلار برای اسرائیل و کمتر از ۸ میلیارد دلار برای تایوان می‌شود.

تایوان از سال ۲۰۲۲ نسبت به تاخیر در تحویل تسلیحات آمریکایی مانند موشک‌های ضدهوایی استینگر ابراز نارضایتی کرده چرا که تولیدکنندگان ایالات متحده بر تامین تجهیزات اوکراین برای کمک به این کشور برای مقابله با روسیه تمرکز داشته‌اند.

در صورتی که روابط دیپلماتیک رسمی بین واشنگتن و تایپه وجود ندارد، آمریکا مهمترین حامی بین‌المللی و تامین کننده تسلیحات تایوان است.

به نقل از ایرنا وزارت دفاع تایوان از مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب این بسته در روز شنبه تشکر کرد و گفت که این بسته حمایت "سر سخت" ایالات متحده از تایوان را نشان می‌دهد.

این وزارتخانه امروز یکشنبه همچنین عنوان کرد: با ایالات متحده درباره نحوه استفاده از بودجه گفتگو خواهیم کرد. استفاده از بودجه مربوطه را از طریق ساز و کارهای مبادله‌ای موجود با آمریکا هماهنگ خواهیم کرد و برای تقویت توانایی‌های آمادگی رزمی برای تضمین امنیت ملی و صلح و ثبات در تنگه تایوان سخت کار خواهیم کرد.

تایوان به دنبال یک استراتژی دفاعی نامتقارن است که می‌تواند بسیاری از موشک‌های ضد کشتی زمین پایه را به کار گیرد. در هوا، تایپه به دنبال ایجاد شبکه متراکمی از موشک‌های زمین به هوا است و به جای استفاده از هواپیماهای جنگنده سرنشین دار، می‌خواهد از پهپاد برای به دست گرفتن کنترل آسمان استفاده نماید.

وزارت دفاع تایوان با ادعای اینکه با فشارهایی از سوی چین مواجه است، افزود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هواپیمای نظامی چینی از خط میانی تنگه تایوان عبور کرده‌اند.

خط میانه زمانی به عنوان یک مرز غیررسمی بین دو طرف عمل می‌کرد که ارتش هیچ‌یک از طرفین از آن عبور نمی‌کردند. اما نیروی هوایی چین اکنون به طور مرتب هواپیماهای خود را بر فراز آن به پرواز در می‌آورد.

روز شنبه، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که چین دوباره "گشت زنی های آمادگی رزمی مشترک" را با کشتی‌های جنگی و هواپیماهای جنگی چین در اطراف تایوان انجام داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897833

دیگر خبرها

  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی