Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@00:12:49 GMT

یک فوتی و پنج مصدوم طی یک هفته در جاده بدرانلو

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۷۵۳

یک فوتی و پنج مصدوم طی یک هفته در جاده بدرانلو

علیرضا حسین زاده با اشاره به اینکه مدت یک هفته از بسته شدن جاده آشخانه-بجنورد براثر رانش زمین گذشته است، گفت: در این مدت براثر دو تصادف یک نفر فوت و 5 نفر مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسین زاده، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: جاده بجنورد - آشخانه در محدوده روستای مملجه تا دوراهی خندقلو، در روز 24 فروردین به علت رانش زمین، دچار مشکل و تردد در آن ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جاده بدرانلو که در فاصله بین بجنورد و آشخانه قرار دارد جاده روستایی و دو طرفه است و با توجه به حجم بالای تردد در این روزها رانندگان باید شرایط جاده را در نظر داشته باشند.

حسین زاده افزود: این جاده دارای پیچ های متعددی است که در صورت عدم رعایت رانندگان ممکن است حوادث ناگواری برای افراد و خانواده هایشان رقم بخورد.

وی یادآور شد: از آغاز تردد ثابت از این جاده نیروهای پلیس راه برای حفاظت از سلامت افرادی که از این مسیر تردد می کنند در قسمت های مختلف جاده مستقر شده اند.

این مقام مسئول افزود: در مدت یک هفته از بسته بودن جاده آشخانه- بجنورد متاسفانه طی دو تصادف،یک نفر فوت و پنج نفر مصدوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 22 شب گذشته یک دستگاه کامیون حامل بار سیمان به علت نامعلومی واژگون و پس از آن به منزل یکی از اهالی روستا وارد شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده کامیون فوت و سرنشین و 4 نفر از اعضای منزل مذکور که از لحاظ جسمی و روحی آسیب دیده بودند به بیمارستان امام علی بجنورد منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳