Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشستی که ظهر امروز با حضور اعضای اتاق اصناف آبادان در فرمانداری برگزار شد گفت: اگر در بازاری سرپوشیده بهداشت آبادان تایید نماید که یک واحد صنفی مبدا انتشار ویروس کروناست کل آن بازار سر پوشیده تعطیل و قرنطینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا همه فعالان در یک بازار سرپوشیده در اجرای دستورات بهداشتی مسئولیت تضامنی دارند و لازم است علاوه بر کسب خود همه اصناف موجود در بازار خاص را کنترل کنند تا گرفتار قرنطینه و تعطیلی نشوند.

او افزود: بازار ماهی صرفا در حد غرفه ها و آن هم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مستمر بازار می تواند فعالیت نماید و تاکید می شود کلیه ماهی فروشی های دستفروش در داخل یا اطراف بازار ماهی حق فعالیت ندارند. اجرائیات شهرداری و کمیته اجرایی مانع پهن کردن بساط ماهی فروشی گردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ضمن تشکر از اتاق اصناف که تصمیم ستادکرونا را در خصوص بخشودگی حق فک پلمپ در ایام قرنطینه عملی کردند گفت: از تاریخ ٢٣ فروردین به بعد همه کسبه ای که پلمپ شدند ملزم به پرداخت حق فک پلمپ هستند.

موسوی اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی آبادان و به درخواست اتاق اصناف با ساعت فعالیت همه اصناف کم ریسک و ریسک متوسط تا اذان مغرب موافقت شد.

او در خصوص تعطیلی برخی صنوف اظهار کرد: مقرر شد اتاق اصناف به همه اصناف کم ریسک و با ریسک متوسط مطابق دستورالعملهای قبلی اجازه فعالیت دهد، و لازمه اینکار ارائه لیستی از کلیه اصناف است که در این دو گروه تنظیم وبه کمیته اجرایی ستاد کرونا معرفی شوند تا با نظارت آن کمیته فعالیت نمایند.

فرماندار ویژه آبادان یادآور شد: در تمام کارگروههای کمیته اجرایی باید نماینده اصناف عضویت داشته باشد.

او در پایان از ادامه ی تعطیلی مشاغل پر ریسک خبر داد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرستان آبادان پروتکل بهداشتی ضدعفونی کردن اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه

گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ درصورت تداوم شرایط ایجاد شده در منطقه، بورس کشور به کدام سمت و سو می‌رود؟ در این روز‌ها که کشور با ریسک‌های ژئوپولوتیک و تنش‌های منطقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، ارزش دلاری فعلی بورس به ۱۲۵ میلیارد دلار رسیده و درست به ارزش دلاری پنج سال پیش برگشته است.

درمورد ارزش دلاری بورس چند نکته حائز اهمیت است؛ اول اینکه بازار به لحاظ فاندامنتالی چه از بُعد تورم حاضر، از بُعد تورم انتظاری، از بُعد سود‌های تقسیمی و سود‌های آینده در نقطه معقولی قرار گرفته بنابراین از این بابت چندان نگرانی وجود ندارد. ضمن آنکه در حال حاضر مسائلی که بر بازار تأثیرگذار است، عمدتا مسائل خارج از بازار و ریسک‌های خارجی بوده که طبیعتا در رأس آن ریسک‌های سیاسی قرار دارد و به نظر می‌رسد با مرتفع شدن ریسک‌های سیاسی و احتمالات منفی (که عمدتا ذهن فعالان بازار در این مورد بزرگ نمایی هم می‌کند) مجددا جریان نقدینگی به سمت بازار روانه شود.

نکته دوم اینکه از بُعد تکنیکالی انتظار داریم روند نزولی کوتاه مدت و رنج و تعادل میان مدت به تدریج به سمت بالا شکسته شود و در یک روند صعودی میان مدت و بلند مدت قرار بگیریم چراکه باتوجه به انواع روش‌های ارزشگذاری اعم از تنزیل جریانات نقد آتی، روش‌های نسبی، روش‌های بازاری و ... انتظار می‌رود بازار سرمایه مجددا به کانون توجه سرمایه‌گذاران باز گردد و جریان نقدینگی به سمت بازار روانه شود.

ضمن آنکه از مدیران، تصمیم‌گیران و مسئولان هم در این راستا انتظار می‌رود همیار بازار سرمایه باشند، چون بار‌ها در طول دهه‌های گذشته دیدیم به محض اینکه اقبال نسبی از سمت دولت و مدد از سمت بانک مرکزی چه در قالب نرخ سود، در قالب بخشودگی‌های مالیاتی، طرح‌های تشویقی، اصلاح نرخ بهره مالکانه معادن و ... به سمت بازار روانه شد، بلافاصله جریان نقدینگی به سمت این بازار باز گشته است.

البته تأثیر‌های روانشناسی بازار را هم نباید نادیده گرفت، این تأثیرات عمدتا کوتاه مدت هستند و وقتی جریان نقدینگی به سمت بازار روانه شود به مرور زمان نگاه به این بازار از سمت منفی به مثبت تغییر پیدا می‌کند و انتظار داریم روند جدیدی در بازار شکل بگیرد بنابراین از بُعد فاندامنتالی اعتقاد داریم بازار در نقطه ارزشمندی در بسیاری از سهام و گروه‌ها قرار دارد و از بُعد تکنیکالی هم بازار مستعد بازگشت است. در این میان فقط از بُعد روانشناسی معاملات و ریسک‌های سیاسی یک مقدار فشار بر بازار تحمیل می‌شود که به محض برداشته شدن (از آنجایی که در نقطه ارزشمندی قرار داریم) جریان نقدینگی به سمت بازار متمایل خواهد شد.

امیرعلی امیرباقری-  کارشناس بازار سرمایه 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • بورس در پی جبران سریع
  • اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب