Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@09:37:48 GMT

امکان استفاده از خوابگاه در زمان دفاع از پایان‌نامه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۸۵۵

به گزارش ایلنا، براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشجویان می‌توانند در زمان دفاع از پایان‌نامه از امکانات خوابگاهی دانشگاه استفاده کنند، در جهت تسهیل و حمایت از برگزاری دفاعیه پایین نامه‌ها، معاونت فرهنگی و دانشجویی تسهیلات لازم برای اسکان موقت دانشجویان مقیم خارج از تهران را فراهم کرده است. برای این منظور، دانشجویان با تایید معاونت آموزشی به مدت یک هفته امکان استفاده از امکانات خوابگاهی با رعایت اصول فاصله‌گذاری و جوانب بهداشتی را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است: اتاق‌های مهیا شده برای دانشجویان بصورت تک نفره است و بعد از هر بار استفاده ضد عفونی می‌شود.

پس از اخذ مجوز دفاع از پایان‌نامه و تعیین زمان دفاع، درخواست‌های اسکان باید حداقل یک هفته قبل جهت تایید معاونت آموزشی و ارسال به اداره امور خوابگاه‌ها به دانشکده مربوطه ارسال شود.

دانشجویان جهت انجام هماهنگی‌های لازم می‌توانند با اداره امور خوابگاه‌ها از طریق ایمیل khabgah@aut.ac.ir تماس برقرار کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایمیل دفاع نامه پایان خوابگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سناتور تام کاتن به همراه 26 نفر از همکاران جمهوری‌خواه خود با ارسال نامه‌ای به مریک گارلند، دادستان کل و میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، خواستار ایجاد نظم در دانشگاه‌ها شدند که در آنها اعتراضات حامی فلسطین برگزار می‌شود.
 
این نامه در حالی منتشر شد که مقامات در تلاش برای خنثی کردن تظاهرات‌هایی هستند که در اعتراض به جنگ مداوم اسرائیل در غزه در تعدادی از دانشگاه‌های ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دانشگاه ییل برگزار شد.
 
در این نامه آمده است: «شما باید برای بازگرداندن نظم و محافظت از دانشجویان یهودی در محوطه دانشگاه ما اقدام کنید.»
 
سناتورها از گارلند و کاردونا خواستند تا روز چهارشنبه (امروز) در مورد تلاش‌ها برای محافظت از دانشجویان یهودی اطلاعاتی را ارائه کنند.
 
بیش از 130 نفر در طول شبانه روز در دانشگاه نیویورک در منهتن در جریان اعتراضات حامی فلسطین دستگیر شدند. همچنین 45 نفر دیگر در دانشگاه ییل در نیوهیون، کنکتیکت دستگیر شدند.
 
تظاهرکنندگان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها از حمایت از اسرائیل صرف نظر و حمله این رژیم به غزه را محکوم کنند.
 

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی