Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی تاکسیرانی مشهد گفت: امسال با توجه به عدم رویت زائر در ایام نوروز در سطح شهر مشهد میزان جابه جایی مسافران ما تقریبا ۶۰ درصد نسبت به زمانی مشابه آن در سال گذشته کاهش داشته است

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: همایون محمدیان اظهار داشت:با شیوع ویروس کرونا اولین اقدامی که در سازمان تاکسیرانی در این خصوص انجام شد تشکیل ستاد مبارزه با کرونا بود که در همین راستا یکسری اکیپ های نظارتی را به همراه بازرسان سازمان تاکسیرانی این ماموریت را عهده دار شدند که کار ضد عفونی ناوگان را به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین خصوص حدود ۱۵ هزار بسته ضد عفونی در اختیار رانندگان قرار گرفت که خودرو ها به صورت مکانیزه در ایستگاه هایی که در سطح شهر مستقر هستند ضد عفونی می شوند. به علاوه اینکه مبادی ورودی به محض اینکه مسافر وارد تاکسی می شود با استفاده از محلولی که در اختیار متصدی خط قرار داده ایم دستهایش ضد عفونی میشود.

محمدیان افزود: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا اقداماتی در سازمان تاکسیرانی انجام شده است که از آن موارد می توان به تعبیه کاورهای جدا کننده تاکسیران از مسافر و راه انداری نرم افزار تاپ اشاره کرد. این نرم افزار جهت جلوگیری از رد و بدل شدن پول نقد راه اندازی شده است که در همین خصوص حدود ۹ هزار دستگاه تاکسی مجهز به پرداخت الکترونیک شده اند. البته تمام ناوگان ها ملزم به استفاده از این نرم افزار هستند، در غیر این صورت همکاران بازرسی ما با  تاکسی های فاقد این نرم افزار، برخورد و اعمال قانون خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی تاکسیرانی مشهد بیان داشت: البته در همین راستا ایستگاه مکانیزه ای هم در حد فاصل چهارراه لشکر و چهارراه بیسیم راه اندازی شده است که خودروها در کمتر از ۵ ثانیه به حالت مه پاش ضد عفونی می شود.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به عدم رویت زائر در ایام نوروز در سطح شهر مشهد میزان جابه جایی مسافران ما تقریبا ۶۰ درصد نسبت به زمان مشابه آن در سال گذشته کاهش داشته است که همین قضیه همکاران ما را با مشکلات زیادی مواجه کرده است که در جهت کمک و حمایت از رانندگان واجد شرایط فعال با همراهی مدیریت شهری و شورای شهر یکسری بسته های معیشتی تدارک دیده شده است که ظرف یکی دو روز آینده در اختیار این دوستان قرار خواهد گرفت.

محمدیان ادامه داد: با توجه به کاهش درآمدی شدید همکارانمان پیگیر بیمه های بیکاری هم از تهران هستیم. ضمن اینکه در همین خصوص تصمیم بر این شده که آبونمان رانندگان عزیز در ماه های اسفند ۹۸ و فروردین، اردیبهشت و خرداد بخشیده شده است به انضمام این که قرار بر این شده که تا خرداد ماه سال جاری رانندگان محترم نیازی به تمدید پروانه تاکسیرانی نداشته باشند.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدیان نرم افزار ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر صادرات محصولات کشاورزی از آبادان

ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان از صادرات بیش از ۱۳ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از این شهرستان خبر داد.

حسن دشتی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال جاری برای بیش از ۱۳ هزار تن محصولات کشاورزی شامل پیاز، سیب زمینی، خرما، هندوانه، بامیه، پوست نخود، کاه، حبوبات، زعفران و کدو توسط کارشناسان قرنطینه این مدیریت، پس از بازدید و بررسی محموله گواهی فیتوسنیتری صادر شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان صادرات تره‌بار ۱۰۱۳ تن بوده است، صادرات محصولات کشاورزی در سال جاری در آبادان افزایش چشمگیری داشته است.

دشتی نژاد اظهار کرد: سیب زمینی و پیاز بخش عمده حجم صادرات تره‌بار را به خود اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲۱۴ تن پیاز و سیب زمینی از مبدا ازبکستان و روسیه از طریق بندر آبادان به کشور کویت ترانزیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز
  • نرخ‌ های کرایه تاکسی در اصفهان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افزایش چشمگیر صادرات محصولات کشاورزی از آبادان