Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@10:39:43 GMT

اعلام جزئیات بسته بخشودگی عوارض اصناف در کرمان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۰۰۰۳

اعلام جزئیات بسته بخشودگی عوارض اصناف در کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  شهردار کرمان گفت: تمام اصناف، مشمول این بسته تشویقی خواهند شد.  عوارض سال ۹۹ اصنافی که تمام بدهی سال‌های قبل خود را تا مهر امسال پرداخت کنند (به غیر از ۱۲ رسته‌ای که تعطیل نبوده‌اند)، مورد بخشودگی قرار خواهند گرفت.

سیدمهران عالم‌زاده بیان کرد: اصنافی که بدهی سال‌های قبل خود را تا دی‌ ۹۹ پرداخت کنند، ۲۵ درصد عوارض امسال را پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اصناف در صورت پرداخت بدهی سال‌های پیشین خود تا آخر اسفند۹۹  باید ۵۰ درصد از عوارض امسال را پرداخت کنند.

شهردار کرمان ادامه داد: ۱۲ رسته صنفی که در بحران کرونا تعطیل نبوده‌اند و به فعالیت خود ادامه داده‌اند در صورتی که بدهی‌های سال‌های قبل خود را تا آخر مهر۹۹ پرداخت کنند، تنها ۲۰ درصد از عوارض سال ۹۹ را پرداخت خواهند کرد. همچنین در صورت پرداخت بدهی خود تا دی‌ امسال، ۴۰ درصد از عوارض ۹۹ را پرداخت می‌کنند.

وی گفت: اصناف در صورت پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته خود تا اسفند امسال، میزان پرداخت عوارض آنها ۶۰ درصد از کل مبلغ عوارض امسال خواهد بود. عوارض سال ۹۹ مشاغل غیرصنفی و مشاغل خاص نیز در صورت پرداخت بدهی تا مهر امسال، بخشیده خواهد شد.

عالم‌زاده افزود: این اصناف در صورت پرداخت بدهی خود تا دی‌ امسال، ۲۵ درصد و در صورت پرداخت بدهی سال‌های پیشین خود تا اسفند امسال، ۵۰ درصد از عوارض را باید پرداخت کنند. این اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان برای حمایت از اصناف بود.

کد خبر 503222 برچسب‌ها عوارض مشاغل اصناف كرونا در ايران استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عوارض مشاغل اصناف كرونا در ايران استان کرمان صورت پرداخت بدهی درصد از عوارض بدهی سال پرداخت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معاف‌اند.

کد خبر 6079557

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد