Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از هم‌تیمی‌های سابق زلاتان ابراهمیوویچ در تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی خاطرات جالبی را از دوران حضورش در کنار ایبرا بازگو کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوائو پدرو، هافبک پرتغالی تیم فوتبال لس‌‌آنجلس گلکسی در گفت‌و‌گو با نشریه رکورد پرتغال خاطره جالب از دوران بازیگری‌اش در کنار زلاتان ابراهیموویچ بازگو کرد تا معلوم شود که ستاره سوئدی نه فقط در حضور رسانه‌ها و مقابل دوربین‌های تلویزیونی بلکه در پشت صحنه‌ هم رفتارهای عجیب و غریب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدروی 27 ساله که سال‌های 2017 و 2018 با ایبرا هم‌تیمی بود الان به صورت قرضی برای تیم توندلا در لیگ دسته اول فوتبال پرتغال بازی می‌کند، اما او هنوز حواشی حضور زلاتان در لس‌آنجلس را به یاد می‌آورد، زلاتانی که سال 2018 از منچستریونایتد به لس‌آنجلس گلکسی رفت و ماه ژانویه امسال به میلان پیوست.

او درباره آن دوران به رکورد گفت: از دوران حضورم در کنار ایبرا که داستان زیاد است (با خنده). یک بار ما با هم برای بازی به خانه تیم هیوستون دینامو رفته بودیم. ما گل اول را زدیم و جلو افتادیم. آنها به بازی برگشتند و گل زدند. در دقایق آخر بازی 2-2 مساوی دنبال می‌شد تا اینکه آنها یک گل دیگر زدند و بازی را 3 بر 2 بردند. در پایان بازی در رختکن، زلاتان به طرزی باورنکردنی خشمش را بر سر ما خالی کرد که البته در عین حال مسخره هم بود. او به ما رو کرد و گفت: مالت، اگر می‌خواهید بروید لب ساحل قدم بزنید، اگر می‌خواهید به هالیوود بروید، بگویید اما فقط راستش را بگویید! من 300 میلیون یورو در حساب بانکی‌ام و یک جزیره دارم پس به هیچ وجه به این چیزها نیاز ندارم. اولین نفری که به من چیزی بگوید او را خواهم کشت، واقعاً او را می‌کشم.

مانچینی: زلاتان در سطح مسی و رونالدوست/ درهای تیم ملی به روی بالوتلی باز است

 

پدرو افزود: زلاتان در سطح دیگری از فوتبال بازی می‌کند و شخصیتی بسیار قوی و بسیار محکم دارد. یک داستان دیگر هم از او دارم که در روز تولدم رخ داد. در آن روز ما در تمرینات دو تا تیم شدیم تا با هم بازی کنیم و همه پرسیدند توپ را به چه کسی بدهیم. مربی‌مان گفت «توپ را به ژوائو بدهید چون امروز روز تولد اوست». ابراهیموویچ اما برگشت گفت:« تولد من هر روز است. توپ را رد کن بده به من!» و اینطور بود که او بازی را شروع کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط MLS زلاتان ابراهیموویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ زلاتان ابراهیموویچ آنجلس گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. این شکست، سنگین ترین باخت آبی های لندن مقابل توپچی های لندن بود. همچنین مائوریسیو پوچتینو یکی از سنگین ترین باخت های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

سنگین ترین باخت های دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو تاتنهام ۲-۷ بایرن مونیخ / ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا آرسنال ۵-۰ چلسی / ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس رئال مادرید ۵-۰ اسپانیول / ۲۰۱۲ لالیگا اسپانیول ۱-۵ بارسلونا / ۲۰۱۰ لالیگا نیوکاسل ۵-۱ تاتنهام / ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش