Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان اردبیل گفت: رزمایش کمک‌ مؤمنانه دو مرحله‌ای در ماه مبارک رمضان در اردبیل اجرا می‌شود. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد نوحی امروزدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فعالیت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با تمام توان در میدان مبارزه با کرونا، رزمایش کمک‌ مؤمنانه دو مرحله‌ای در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که مرحله اول از ابتدا تا 15 رمضان و مرحله دوم تا عید فطر اجرا شده و  این رزمایش تا ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا از کشورمان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: مطابق توصیه مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال مبنی بر انجام یک رزمایش گسترده‌ در کشور برای همدلی و مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، در شهرستان اردبیل 34 هزار خانوار نیازمند شناسایی شدند که در رزمایش کمک مؤمنانه اقلام غذایی را دریافت خواهند کرد.

3000 بسته حمایتی مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در کاشان توزیع می‌شودنماینده ولی‌فقیه در مازندران: نیازمندان واقعی در رزمایش کمک مومنانه شناسایی و حمایت شوند‌رزمایش کمک مومنانه سپاه یزد در 3 مرحله انجام می‌شود‌
سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان اردبیل بیان کرد: در شیوع کرونا مشاغلی همچون تاکسیران‌ها و کسبه‌ای که عمدتاً اجاره‌نشین هستند، آسیب دیدند که باید با کمک و همت آحاد مردم، در راستای کاهش آسیب و زیان این افراد جامعه تلاش شود و حمایت از کسب‌و‌کارهای خرد، خانگی و محلی، کارگران و افراد روزمزد، اجاره املاک و مجتمع‌های تجاری باید مورد توجه خیرین و آحاد مردم استان قرار گیرد.

نوحی تصریح کرد: خیرین استان اردبیل در صورتی ‌که قصد پخش غذای گرم در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان و اقشار محروم داشته باشند، می‌توانند به شکل رایگان از ظرفیت‌ آشپزخانه‌های سپاه حضرت عباس‌(ع) اردبیل استفاده کنند، به طوری‌که خیرین اقلام پخت غذا را تهیه کرده و طبغ و بسته‌بندی غذای گرم نیز توسط سپاه استان اردبیل به شکل رایگان انجام شود.

وی افزود: در راستای جذب کمک‌های مردمی و حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر شماره حساب 38103511501818 و کارت 6273817010039125 به نام جذب و هدایت کمک‌های مردمی استان اردبیل در بانک انصار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام / ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان کمک مؤمنانه رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد

دریافت 33 MB کد خبر 6084348

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست