Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در بحث ارزاق عمومی مردم در هیچ نقطه ای از شهرستان وجود ندارد، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از خطوط قرمز ما در این ایام است و اگر این موارد رعایت نشود مطمئناً برخورد جدی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ضمن تقدیر از زحمات تمام دست اندرکاران و همراهی پویش های مردمی در مقابله با کرونا، اظهار داشت: بار زیادی بر روی دوش جامعه پزشکی و پرستاری است و در حال محافظت از حوزه سلامتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید شرایط ثبات کرونا را ادامه بدهیم و همه باید در این زمینه همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، باید پروتکل های بهداشتی صد در صد در شهرستان اجرا شود.

فرماندار خلیل آباد با  تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از خطوط قرمز ما در این ایام است و اگر این موارد رعایت نشود مطمئناً برخورد جدی خواهد بود، تصریح کرد: گشت ها و بازرسی های بهداشتی در ماه مبارک رمضان باید با جدیت بیشتری دنبال شود و برای این ایام برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کار نانوایی ها در ماه مبارک رمضان سال جدید متفاوت تر نسبت به سال گذشته است و اگر در زمان افطار تجمع در نانوایی ها صورت می گیرد مطمئناً خطرساز خواهد بود، اذعان کرد: تفسیر خودسرانه و جزیره ای عمل کردن پروتکل های بهداشتی ممنوع است.

قاسم پور با بیان اینکه نظارت ها باید با جدیت بیشتری دنبال شود و تا زمان وجود دارد باید برای ساعات کار نانوایی ها در شهرستان متناسب با شرایط کرونا و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شود، عنوان کرد: باید از فرصت فضای مجازی و برخی از پویش ها به عنوان سفیران سلامت در بحث آموزش استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در بحث ارزاق عمومی مردم در هیچ نقطه ای از شهرستان وجود ندارد که این امر جای تقدیر و تشکر از مجموعه بازار را دارد، تشریح کرد: اینکه گزارش می دهند که در بحث عدم احتکار در رتبه های خوب استان قرار داریم نشان از دیانت و اعتقاد مجموعه بازار شهرستان خلیل آباد است که جای تقدیر دارد.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه امروز تصمیم گیری در شرایط بحران است و با کرونا باید فعلاً زندگی کنیم و به رعایت بهداشت و فردی و فاصله گذاری اجتماعی ادامه بدهیم، بیان کرد: گشت های مشترک اداره صمت، اصناف، بهداشت و درمان، اماکن، تعزیرات و... باید جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی فرماندار خلیل آباد ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر استان آذربایجان شرقی از دستگیری حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ۳ متهم که به قصد به دست آوردن اشیای عتیقه در دامنه کوه واقع در روستای دیزج از توابع عجب شیر استان آذربایجان شرقی تونلی حفر کرده بودند دستگیر و بازداشت شدند.

محمد زمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع از حفاری غیرمجاز صورت گرفته، عوامل انتظامی در محل حضور یافتند و متهمین با رویت مأمورین متواری شده بودند که آلات حفاری و یک قبضه کلت کمری از محل کشف شد.

وی افزود: در ادامه با بررسی‌های فنی انتظامی و دستور قضایی، مخفیگاه متهمین شناسایی و بازداشت شدند.

دیگر خبرها

  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد