Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت اله غلامی در نشست خبری از طریق لایو اینستاگرام، اظهار داشت:  مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان غربالگری می شوند و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش کرونا به بیمارستان منتقل می شوند.

وی ادامه داد: مشخص شدن جواب آزمایش کرونا ۱۲ ساعت طول خواهد کشید که تا مشخص شدن جواب قطعی نیز کلیه مسافران قرنطینه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: البته تلاش می کنیم حتی المقدور کلیه پروازها به سمت فرودگاه بین المللی تهران سوق داده شوند.

وی با اشاره به حضور استاندار اصفهان از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه صبح امروز ستاد ملی بیماری کرونا، گفت: امشب تصمیمات ستاد استانی متناسب با این مصوبات جلسه صبح امروز گرفته شد.

غلامی تاکید کرد: تردد در پارک ها مجاز، ولی امکان استقرار و اطراق در پارکها وجود ندارد و این اقدام ممنوع است.

وی اظهار کرد: فعالیت های مساجد، اماکن عبادی و زیارتگاه ها تا ۱۵ اردیبهشت ممنوع و پس از بررسی برای نیمه دوم اردیبهشت ماه تصمیم گیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به آغاز فعالیت اصناف کم خطر در پاساژها و امثال آن و اصنافی که خطر زیادی ندارند، افزود: البته کماکان فعالیت فست فودی ها، چایخانه ها، رستورانها و اصناف پرخطر داخل پاساژها ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: فعالیت پروژه های عمرانی با نظارت بهداشتی و انجام اقداماتی ایمنی و بهداشتی ادامه خواهند داشت.

غلامی تاکید کرد: جمع آوری کمک های مردمی صرفا با مجوز هلال احمر صورت می گیرد و حساب افرادی که خارج از این چهارچوب اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کنند مسدود خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه مراسم عبادی در ماه مبارک به صورت انفرادی برگزار خواهد شد و هیچ مراسم جمعی در این ماه وجود ندارد، تصریح کرد: صدا و سیمای اصفهان به منظور انتقال حس معنوی در ماه رمضان اقدام به پخش برنامه هایی زنده چون قرائت جزء خوانی، برنامه سحری و افطاری از برخی اماکن معنوی و مذهبی کرده و همچنین قرائت دعای ابوحمزه به صورت زنده از چهار مکان مسجد جامع، مسجد سید، گلستان شهدا و مسجد امام (ره) پخش خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه پخش این حجم از برنامه زنده نیازمند پهنای باند مورد نیاز است، گفت: در جلسه امروز مصوب شد مخابرات پهنای باند لازم برای پخش روزانه ۶ برنامه زنده از این اماکن را برای صدا و سیما فراهم کند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص حمایت های مالی دولت، اضافه کرد: پرداخت یارانه ها بین ۲تا ۶ میلیون ریال برای چهار میلیون خانوار، پرداخت وام ۱۰ میلیون ریالی برای متقاضیانی که یارانه دریافت می‌کنند، پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل و افرادی که به واسطه بیماری کرونا تعطیل شده اند و ارایه تسهیلات ۱۲ درصد تا سقف ۷۵۰ هزار میلیارد ریال برای کارگاه ها از جمله کمک‌های مالی دولت در این ایام است.

غلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک های مومنانه تاکید کرد: البته جمع آوری کمک های مردمی و خیرین نیز در قالب طرح موسسات مومنانه با هماهنگی بسیج، دفتر امام جمعه و استانداری اصفهان نیز در این ایام اقدام دیگری برای کمک به خانواده های آسیب دیده است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام وام‌ها تا ۱۸ اردیبهشت تمدید شده است و نیازی به مراجعه برای دریافت سیم کارت نیست.

وی در خصوص تجمعات برای دریافت سیم کارت، افزود: متاسفانه در اعلام ارائه سیم کارت رایگان برخی اپراتورها گمان نمی‌شد این حجم تجمعات بوجود آید و لذا فرصت نام نویسی وام ها تا ۱۸ اردیبهشت تمدید شد تا افراد از مراجعه به این مراکز خودداری کنند و طرح اهدای سیم کارت نیز تا زمان نام نویسی وام ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: ساعت کاری ادارات ۷ تا ۱۴ خواهد بود و هیچ تغییری در ساعت کار نیست و البته ادارات فعالیت خود را با دو سوم کارمندان ادامه خواهند داد.

وی در خصوص فعالیت آموزش مدارس، گفت: ادامه فعالیت های آموزشی فعلا از طریق اپلیکیشن "شاد" دنبال می شود و در خصوص امتحانات نیز در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

غلامی با تاکید بر ادامه مجاز بودن سفرهای درون استانی گفت: البته برخی شهرهای استان مانند چادگان و باغبهادران به دلیل حجم بالای سفرهای تفریحی به این مراکز و وجود برخی مراکز تفریحی در آن کماکان با محدودیت هایی همراه است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان ستاد مدیریت بیماری کرونا ستاد مدیریت بیماری کرونا در اصفهان سیم کارت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز

تعداد تلفات ناشی از بارش های اخیر در دبی به 4 نفر رسیده و برخی از جاده‌ها و خیابان‌های این منطقه هنوز بسته و غرق آب هستند. فرودگاه بین المللی این شهر شلوغ و پر هرج و مرج است.

به گزارش عصرایران به نقل از گاردین، بر اثر این طوفان که از عمان آغاز شد در مجموع 20 نفر جان باختند.

امارات متحده عربی با شدیترین بارش در 75 سال گذشته مواجه شده است.

فرودگاه بین المللی دبی یکی از شلوغ ترین فرودگاه‌های جهان و محوری ترین فرودگاه سراسر خاور میانه 3 روز پس از سیل، همچنان با هرج و مرج ناشی از کنسلی پروازها روبه‌رو است و تلاش برای پاکسازی و بازگشایی باندهای فرودگاه ادامه دارد.

ورود پروازها به این فرودگاه تا روز یکشنبه محدود شده است.

شرکت هواپیمایی امارات، یکی از بزرگترین خطوط هوایی بین المللی جهان اعلام کرده که ورود برای افرادی که قصد عبور از دبی را دارند به حالت تعلیق درآمده است. اما اگر مقصد نهایی مسافران خود دبی باشد، مسافران می‌توانند مانند معول به سفر خود ادامه دهند.

براساس وب سایت ردیابی "فلایت رادار 24"، از صبح سه شنبه تا صبح جمعه هفته گذشته حدود 1478 پرواز از دبی و به مقصد این شهر لغو شده که 30 درصد کل پروازها را تشکیل می‌رسد.
برخی از شهروندان نیز فرصت استفاده کرده و داوطلبانه با کایاک در شهر پارو می زنند تا به شهروندان گیر کرده در سیل آب، غذا و تجهیزات لازم برسانند. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نقص فنی رادار در فرودگاه دبی و عدم پذیرش همه پروازهای خاورمیانه سیل وحشتناک در فرودگاه دبی (فیلم) فرودگاه دبی در یک ماه 8 میلیون مسافر جابه‌جا کرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا
  • هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز
  • برگزاری گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان
  • خيرين استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان براي آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان كمك كردند