Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:27:23 GMT

تعیین محدوده مناطق نمونه گردشگری شهرستان ملایر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۱۹۸۵

تعیین محدوده مناطق نمونه گردشگری شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: شهرستان ملایر دارای پنج منطقه نمونه گردشگری سد کلان ٬ مصلی سامن ٬ منطقه حفاظت شده لشگر در ٬ تالاب آق گل و ارگ باستانی نوشیجان است که هر کدام از این مناطق دارای پتانسیل‌های گردشگری است که باید دستگاه‌ها در آماده کردن زیر ساخت‌ها، دستگاه میراث فرهنگی را کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به لحاظ اهمیت توسعه گردشگری در استان و تاکید کارشناسان حوزه سرمایه گذاری مسئولان دستگاه‌های منابع طبیعی، محیط زیست، فرمانداری و شهرداری‌های مربوطه و مشاور به منظور تعیین حریم املاک قابل واگذاری به سرمایه گذار از مناطق نمونه فوق بازدید کردند.

جلیلی بیان کرد: از مزیت‌های این کار تسهیل در جذب سرمایه گذار و تسریع در روند اداری است که معاونت سرمایه گذاری در کل استان به خصوص شهرستان ملایر با دارا بودن دو آیتم جمعیتی و محور گردشگری در استان و نیز داشتن دو برند جهانی در شهر پیگیر این موضوع است

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر گفت: برای توسعه گردشگری پردیس گردشگری بام ملایر نیز مورد بازدید قرار گرفت که امیدواریم این موضوع با حمایت همه دستگاه‌ها عامل رونق گردشگری شهرستان و استان باشد.

کد خبر 4904901

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری ملایر نوشیجان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد قزوین بارش باران کمک به نیازمندان بیرجند استانداری قزوین ماه مبارك رمضان نیمه شعبان شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور سرمایه گذاران در شهرستان خوی استقبال می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت سرمایه‌گذاران در خوی تاکید کرد.

عادل نجف زاده، ۲۵ فروردین در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه همه ادارات، دستگاه و نهادها برای عملی شدن شعار سال عزم خود را جزم کرده‌اند، تصریح کرد: شهرستان خوی با داشتن ظرفیت‌های بی‌بدیل می‌تواند جهش اساسی در تولید با مشارکت مردم داشته باشد.

نجف‌زاده افزود: برای عملی شدن شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ضروری است از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری استفاده شود که در این راستا از حضور سرمایه گذاران استقبال می‌شود. 

نجف زاده با اشاره به ظرفیت های ارزشمند خوی در بخش های مختلف اظهار کرد: شورای راهبردی شهرستان خوی را برای توسعه و پیشرفت خوی تشکیل دادیم تا براساس همه ظرفیت های موجود بتوانیم شاهد اتفاقات مهم برای توسعه و پیشرفت شهرستان خوی باشیم.

وی رونق اقتصادی و معیشت مردم را از مهم ترین اولویت های دولت و مجلس عنوان کرد. 

کریم علی نژاد فرماندارخوی نیز در این جلسه با بیان اینکه دستگاه‌ها و ادارات برنامه‌های عملیاتی برای تحقق شعار سال ارائه دهند، تصریح کرد: تحقق شعار با کار و مدیریت جهادی و با پیگیری های شبانه روزی و ایثار تحقق پیدا می کند.

علی نژاد با استقبال از تشکیل شورای راهبردی برای توسعه و پیشرفت شهرستان خوی تصریح کرد:با تمام توان همکاری لازم را برای تحقق شعار سال و پیشرفت شهرستان باهمکاری این شورا انجام خواهیم داد.

فرماندار خوی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در ایام عید امسال از مرز رازی تردد داشتند، اظهار کرد: بدون کوچکترین مسئله‌ای این ترددها انجام شد و نیروهای نظامی و مسئولین امنیتی و دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت شبانه روزی در این زمینه داشتند. 

امام جمعه خوی نیز با اشاره به شیوه حکومتی امام علی (ع) اظهار کرد: جلوگیری از تضییع بیت المال و دستگیری از محرومین جامعه از شیوه های بارز حکومتی امام علی( ع) بود.

قاسم خانی ادامه داد: امسال که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید همه دستگاه و ادارات به وظایف خود برای تحقق شعار سال به‌صورت جهادی عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق
  • اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد
  • ‌اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در سرخه
  • از حضور سرمایه گذاران در شهرستان خوی استقبال می‌شود
  • کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد
  • تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود
  • ۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند
  • ‌ تقویم رویدادهای ملی در استان فارس تدوین شود
  • موزه ملی فین کاشان ارتقا می‌یابد