Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در دیدار برخی از اعضای شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان با خود اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر تاکید زیادی بر حضور پر رنگ جوانان و نیرو‌های انقلابی در فضای مجازی داشته‌اند.

او ادامه داد: شیوع کرونا و استقرار بیشتر اوقات افراد در منازل، عاملی شد تا حضور پر رنگ‌تر نیرو‌های انقلابی را در فضای مجازی داشته باشیم، اما مهمترین موضوع در این بخش تولید محتوای مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: افراد راغب و دارای توان در راستای تولید محتوا باید شناسایی شوند و از ظرفیت آنان در این بخش با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان بهره‌گیری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان نیز گفت: هرچه در مجموعه‌های قرآنی سرمایه گذاری شود خوب است و در این راستا و برای کمک به آنان باید به دنبال جذب اعتبارات حمایتی مناسب بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای پرداختن به برنامه‌های قرآنی عنوان کرد و اظهارداشت: به جز ترتیل قرآن کریم باید به دنیال تفسیر، مفاهیم و حفظ آیات این کتاب الهی نیز باشیم و در این بخش می‌توان از الگو‌های مناسب بهره‌گیری کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان نیز طی ارائه گزارشی از عملکرد این شورا گفت: در سال گذشته ۲۶ نشست با ۵۱ موضوع در دستور کار شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان‌های این استان برگزار شده است.

حسین مسگرانی افزود: در قالب این شورا و طی سال گذشته هفت نشست کمیته مشورتی نیز در سیستان وبلوچستان برگزار شده است.
او با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در سیستان و بلوچستان طی سال گذشته، گفت: ۴۰ موسسه قرآنی در این استان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: سال گذشته طی چند مورد و براساس اجرای فعالیت‌ها مبالغ حمایتی که از سوی مرکز تخصیص داده شده بود بین موسسات قرآنی توزیع و سعی شده تا فرقی بین موسسات تحت نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی با آنکه در تهران تفکیک شده‌اند وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فضای مجازی سیستان و بلوچستان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران