Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عالم زاده، شهردار کرمان در تشریح جزییات مصوبه بخشودگی عوارض، با بیان این‌که تمام اصناف، مشمول این بستۀ تشویقی خواهند شد، گفت: عوارض سال ۱۳۹۹ اصنافی که تمام بدهی سال‌های قبل خود را تا مهرماه امسال پرداخت کنند (به غیر از ۱۲ رسته‌ای که تعطیل نبوده‌اند)، مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهران عالم‌زاده افزود: همچنین اصنافی که بدهی سال‌های قبل خود را تا دی‌ماه امسال پرداخت کنند، ۲۵ درصد عوارض امسال را پرداخت خواهند کرد.

او ادامه داد: این اصناف در صورت پرداخت بدهی سال‌های پیشین خود تا آخر اسفندماه، باید ۵۰ درصد از عوارض امسال را پرداخت کنند.

شهردار کرمان در خصوص ۱۲ رستۀ صنفی که در ایام کرونا تعطیل نبوده‌اند و به فعالیت خود ادامه داده‌اند نیز گفت: این‌گونه مشاغل در صورتی که بدهی‌های سال‌های قبل خود را تا آخر مهرماه امسال پرداخت کنند، تنها ۲۰ درصد از عوارض سال ۱۳۹۹ را پرداخت خواهند کرد.

عالم‌زاده افزود: همچنین در صورت پرداخت بدهی خود تا دی‌ماه امسال، ۴۰ درصد از عوارض امسال را پرداخت خواهند کرد.

او ادامه داد: همچنین در صورت پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته خود تا اسفندماه امسال، میزان پرداخت عوارض این اصناف ۶۰ درصد از کل مبلغ عوارض امسال خواهد بود.

شهردار کرمان بیان کرد: عوارض سال ۱۳۹۹ مشاغل غیرصنفی و مشاغل خاص نیز در صورت پرداخت بدهی خود تا مهرماه امسال، بخشیده خواهد شد.

عالم‌زاده افزود: این اصناف همچنین در صورت پرداخت بدهی خود تا دی‌ماه امسال، ۲۵ درصد و در صورت پرداخت بدهی سال‌های پیشین خود تا اسفندماه امسال، ۵۰ درصد از عوارض امسال را باید پرداخت کنند.

شهردار کرمان با اشاره به مشکلات اقتصادی که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، برای تمام شهروندان به‌ویژه اصناف پیش آمده است، گفت: این اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان، در برای حمایت از اصناف بود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرمان شورای شهر صورت پرداخت بدهی عوارض امسال درصد از عوارض شهردار کرمان بدهی سال پرداخت کنند عالم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان

سیامک آزادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان کرمانشاه  گفت : با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ شعائر و ارزش‌های دینی و مذهبی، محدودیت‌هایی از همان آغاز این ماه برای فعالیت برخی اصناف در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت صنوف آبمیوه و بستنی، کبابی‌ها، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها قبل از اذان مغرب ممنوع و هیچ مجوزی برای این دسته از صنوف صادر نشده است.

 آزادی تصریح کرد: اصنافی هم مانند رستوران‌ها، غذا‌های آماده و اغذیه فروشان که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه و تائید نهایی موفق به دریافت مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب شده‌اند تنها می‌توانند به صورت بیرون بر آن هم با استتار و پوشش مناسب محل کسب خود فعالیت کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: گشت‌های نظارتی تخصصی و همچنین گشت‌های مشترک این پلیس با اصناف و اتحادیه‌ها شامل ۶ اکیپ در طول ماه مبارک رمضان بازرسی‌های مستمر را از اصناف به عمل آورده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدار‌ها و اخطار‌های صادره بی توجه بوده‌اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است.

آزادی گفت: آن دسته از اصنافی که به اخطار‌های صادره بی توجهی و شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند با هماهنگی دادستانی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ و اجازه فعالیت نخواهند داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!