Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شبستر از توزیع بیش از ۹۶۵ بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان خبر داد و گفت: مرحله دوم این طرح نیز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تهیه و توزیع خواهد شد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان عصر امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از اقدامات مجاهدانه و خالصانه مجموعه بسیج و قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) شهرستان  در جهت مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: تبدیل تهدیدات به فرصت و خدمت بی منت مجاهدانه از قابلیت‌های مستعد بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج همچنان درمبارزه با انواع تهدیدات نرم افزاری وسخت افزاری و ترفندهای گوناگون ومزورانه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی  استوار ایستاده و رایحه نسیم افزای خدمت رسانی بی منت به توده‌های مردم جزو افتخارات بسیج است.

فرمانده سپاه شبستر در ادامه خاطرنشان کرد: جنس ایثارگری و روحیه جهادی و بسیجی دربین مردم  پایان ناپذیر و خلق تفکر بسیج برگرفته از نگاه هوشمندانه و تیزبینی حضرت امام است که برای همیشه نظام اسلامی را ازگزند حوادث بیمه کرده است.

داستان تصریح کرد: تفکر پهناور ومعجزه آسای بسیج  از آیه 24 سوره ابراهیم الهام می‌گیرد و ریشه و پایه این تفکر در اعماق فطری آحاد بشریت وتمامی آزادی خواهان بوده و از انفاس قدسی شهیدان راه حق و فرهنگ سرخ عاشورا ارتزاق می‌کند و لذا این تفکر تا ابد تجلی گاه عرفان وحقیقت، ایثار، شهادت، ملجاء جوشش اندیشه‌های پاک ورویش های اسلامی در سراسر جهان است.

فرمانده سپاه استان گلستان : توزیع بیش از 24 هزار بسته معیشتی در گلستان؛ کشف 20 تن موادضدعفونی کننده و 8600 بطری الکلحسن‌نژاد: روش دولت برای شناسایی افراد نیازمند یارانه کمک‌معیشتی صحیح نیستقزوین| بیش از 12 هزار بستۀ معیشتی بین نیازمندان شهرستان البرز توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه به اهم اقدامات انجام شده در قرارگاه زیستی امام رضا (ع)  برای مقابله با بیماری کرونا در شبستر اشاره کرد و گفت: مردم فهیم شهرستان شبستر با الهام از رهنمودهای هوشمندانه مقام عظمی ولایت درجهت مقابله با بیماری کرونا صحنه‌های جاودانه و بی بدیلی از همت و مردانگی، مجاهدت، نوع دوستی و همنوایی را خلق کرد.

وی طرح غربالگری عمومی شهروندان به تعداد 135000 درمدت 5 روز و ضدعفونی و سمپاشی اماکن و معابر عمومی و مذهبی،کنترل مبادی ورودی شهرها ، تولید 156 هزار ماسک و توزیع رایگان دربین مردم  در18 کارگاه درسطح پایگاه‌های بسیج به همت بانوان جهادگر بسیجی را از اهم اقدامات ابتکاری وجهادی مجموعه بسیج شهرستان دانست که با تعامل و همکاری مردمی و خیرین،ارگان ها و نهادهای شهرستان  صورت گرفته است.

داستان اجرای مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه و کمک به نیازمندان را از دیگر اقدامات ابتکاری مجموعه بسیج  در این شهرستان دانست و گفت: در مرحله اول  رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان با همکاری کمیته امداد، اداره بهزیستی و پایگاه های بسیج، خیران  تعداد 965 بسته به ارزش 450 میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شده  و مرحله دوم این طرح نیز  همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) تهیه و توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شبستر به برگزاری نخستین یادواره شهدای شهر بند شرفخانه در فضای مجازی در شبستر اشاره کرد و گفت: تفکر بسیج همواره بن بست شکن است و تحت هیچ شرایط سکون و ایستایی برای تفکر بسیج معنا ندارد و به فعالیت‌های خود در هر حوزه‌ای که لازم باشد  ادامه خواهد داد  لذا توطئه دشمنان انقلاب برای مقابله با فرهنگ بسیج در حقیقت آب  در هاون کوبیدن است.

وی در پایان تولید 73 دقیقه مستند و 324 مورد خبر در سطح رسانه‌ها و فضای مجازی، چاپ بروشور و تولید محتوی را از دیگر اقدامات اصحاب هنر و خبرنگاران دانست و از تلاش های مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای شبستر قدردانی کرد.

انتهای پیام/115/ح

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فرمانده سپاه شبستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر هدف از برگزاری این نشست در یادمان شهدای شلمچه را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد
امام جمعه خرمشهر هم گفت: مدد گرفتن از شهدا باعث سربلندی خواهد شد و ما بعنوان مسول نیاز زیادی به این امر داریم.
حجت الاسلام والمسلمین عادل پور اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور را طرحی مطلوب و لازم عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز در خرمشهر به خوبی اجرا شود.
سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری سپاه را بعنوان سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرده اند.
رئیس اداره برق خرمشهر هم از مشترکین خانگی و صنعتی خواست برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان پیش رو، مصرف بهینه برق را مد نظر داشته باشند و گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری برق خرمشهر در نظر گرفته شده که توانستیم ۹۰ درصد این اعتبار را جذب کنیم.
ناصری افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف در خرمشهر داده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز