Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@13:08:08 GMT

آتش زدن یک لایحه در نشست علنی شورای اسلامی شهر سبزوار

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۳۳۲۷

آتش زدن یک لایحه در نشست علنی شورای اسلامی شهر سبزوار

آفتاب‌‌نیوز :

در این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر سبزوار در اعتراض به متمم بودجه ۹۸ شهرداری این شهر اقدام به آتش زدن این لایحه کرد.

در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی این شهر منتشر شده، مسعود پسندیده متمم بودجه ۹۸ شهرداری سبزوار را سزاوار آتش زدن دانسته و اقدام به آتش زدن آن نمود که نایب رئیس شورای شورای شهر سبزوار از این اقدام ممانعت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر سبزوار در این نشست این اقدام خود را به دلیل عدم انطباق متمم بودجه با اصل بودجه پیشنهادی ذکر کرد.

مسعود پسندیده افزود: شهرداری در حوزه‌های مختلف متناسب با رویکرد شورا و اهداف و برنامه‌های مصوب شورای اسلامی شهر حرکت نمی‌کند و آنچه که در متمم بودجه دیده می‌شود، بیانگر همین مطلب است.

وی بهسازی معابر کوی گلستان، اجرای تقویم فرهنگی، خرید نردبان هیدرولیک، اجرای تقاطع ابریشم، پیاده‌راه قصبه، پارک گردشگری ده‌راز و باغ بازار را از برخی موارد مهمی ذکر نمود که در بودجه گنجانده شده اما شهرداری هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.

مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار نیز که در این نشست حضور داشت، اقدام رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر سبزوار را بی‌حرمتی و توهین به مجموعه شهرداری دانست.

سید عباس شبیری گفت: مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شهری به کار گرفته است و تعامل و همدلی خوبی با شورای اسلامی شهر دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شورای شهر سبزوار شورای اسلامی شهر متمم بودجه شهر سبزوار آتش زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۹ درصدی بودجه شهرداری محمدیه

رئیس شورای شهر محمدیه از افزایش ۳۹ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری نسبت به بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با تصویب شورا بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این شهر ۲۵۰ میلیارد تومان شد.

حسن فرخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از افزایش ۳۹ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری نسبت به بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری محمدیه در صحن شورای شهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده بودجه عمرانی ۴۵ درصد و بودجه جاری ۵۵ درصد مصوب شده است، گفت: تلاش برای کاهش هزینه‌های جاری شهرداری محمدیه در دستور کار اعضای شورای شهر محمدیه و در برنامه و بودجه سال آینده تلاش شده که مثل سال‌های گذشته توازن خدمات و اجرای پروژه‌ها در همه مناطق برقرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اضافه کرد: افزایش بودجه سال آینده مبتنی بر واقعیت‌ها است و در بودجه سال آینده پروژه‌های شاخص و خوبی در همه حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز و فرهنگی پیش بینی شده است.

فرخ احداث کمربندی و تقاطع غیرهمسطح و احداث ورودی از جاده قدیم محمدیه به مناطق ۴ و ۵ را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری دانست و بیان کرد: به جهت رونق کسب و کار و کاهش حجم تردد از پل خلیج فارس به دنبال احداث و تکمیل این پروژه مهم هستیم.

وی از تحقق ۱۳۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و ضمن قدردانی از شهردار پرتلاش و پرسنل خدوم شهرداری محمدیه افزود: بدون شک توسعه شهر با همکاری و مشارکت شهروندان با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس پارلمان شهری محمدیه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم ادامه داد: شهرداری‌ها از ارکان اصلی تحقق جهش تولید هستند که می‌توانند زمینه ساز رونق بیشتر و شکوفایی در عرصه تولید باشند.

فرخ با قدردانی از شهردار و مدیران شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری برای تحقق ۱۳۰ درصدی بودجه در سال جاری یادآور شد: شورای اسلامی شهر برای تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه در سال ۱۴۰۳ حمایت‌های لازم را از شهرداری انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اقدامات شورای و شهرداری در سال ۱۴۰۲ گفت، امید که با اجرای پروژه‌های متعدد در سال ۱۴۰۳ (ذیل) بتوانیم به تعهدات داده شده پایبند بوده و شاهد افزایش سرانه‌ها در همه زمینه‌ها باشیم. در نظر داریم در سال جدید با برگزاری جلسات متعدد و دعوت از نخبگان، مهندسین، متخصصین، معتمدین و بازنشستگان و جوانان شهر در راستای پیشبرد توسعه شهری همگام و همقدم شویم.

کد خبر 739170

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • اختصاص بودجه مرمت مسجد سید از سوی میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • مرمت و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • افزایش ۳۹ درصدی بودجه شهرداری محمدیه