Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:20:10 GMT

اعتبارنامه منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس یازدهم اعطا شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۳۳۷۲

اعتبارنامه منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس یازدهم اعطا شد

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان چندی قبل از سوی شورای نگهبان تایید شد.
فرماندار شهرستان صومعه سرا در این مراسم با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند ماه گفت : سیدکاظم دلخوش منتخب مردم صومعه‌سرا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۲۸ هزار و ۱۷۶ رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدجلال سید محمدی با تبریک به منتخب مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم، ابراز امیدواری کرد که او با استفاده از تجارب نمایندگان ادوار گذشته و مدیران محلی و نیز با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان تلاش نمایند.
شهرستان صومعه سرا با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در۲۵کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی صومعه سرا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی صومعه سرا گیلان مشارکت انتخاباتی صومعه سرا گیلان مجلس شورای اسلامی صومعه سرا منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه شهرسازی موجود و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد منان‌رئیسی در دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به مناسبت «هفته زمین پاک» اظهار داشت: این سازمان، از مظلوم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در کشور است، زیرا برخی از مسئولان نسبت به اثرات مخرب و عمیق معضلات زیست محیطی که به تدریج نمایان می‌شوند، توجه و آگاهی ندارند. 

وی با انتقاد از غفلت‌های گذشته در حوزه محیط زیست، مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا به ویژه در شهر تهران را مورد توجه قرار داد و افزود: برخی سیاست‌های اشتباه در عرصه‌های مختلف بدون توجه به مسائل زیست محیطی، بروز این وضعیت را در پی داشته است. 

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع شهرسازی در کلانشهرها، بیان کرد: این شیوه شهرسازی و فروش تراکم بی‌ضابطه، با سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در تضاد بوده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای محیط زیست به همراه دارد. 

وی در پایان بر ضرورت توجه و اهتمام مردم و مسئولان نسبت به مسأله محیط زیست تأکید کرد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست باید قاطعانه و با اقتدار مدافع حقوق مردم باشد و در برابر هرگونه اقدامی که طبیعت و محیط زیست را به مخاطره می‌اندازد، ایستادگی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...