Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:34:10 GMT

رفع تصرف بیش از یک میلیون مترمربع اراضی ملی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۴۶۳۴

رفع تصرف بیش از یک میلیون مترمربع اراضی ملی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف یک میلیون و ۳۰۱ هزار متر مربع اراضی ملی به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل در سال ۹۸ خبر داد.

رضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت های اساسی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در بخش زمین و املاک، حفظ بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص رفع تصرف اراضی ملی در سال ۹۸ افزود: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل یک میلیون و ۳۰۱ هزار متر مربع زمین به ارزش بیش از ۳۳۵ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان را در ۲۳۹ عملیات با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا رفع تصرف کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری نیز یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری نیروی انتظامی و همراهی دستگاه قضایی، ۶۱ هزار و ۴۵۲ متر مربع اراضی ملی به ارزش ۶۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرده است.

رضایی ادامه داد: همچنین در فروردین ماه امسال با وجود شیوع ویروس کرونا یگان حفاظت اراضی این اداره کل بیش از ۲۷ عملیات رفع تصرف زمین های دولتی را با موفقیت به انجام رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تمام ظرفیت های اداره کل راه و شهرسازی استان را برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به کار خواهیم گرفت و امیدواریم بتوانیم در این زمینه به خوبی عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اراضي ملي تصرف اراضی کل راه و شهرسازی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ زهرا رنجبر با اشاره به برگزاری جلسه انجمن‌های میراث‌فرهنگی با اعضای شورای شهر و دهیاران افزود:
تعامل بیشتر دهیاران با یگان حفاظت اداره کل و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بین افراد بومی در دستور کار است.
این جلسه با حضور بخشدار، جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل، اعضای شورای شهر و دهیاران برگزار شد.
از میان ۹۱۲ اثر ثبت ملی شده استان مرکزی، ۴۵ مورد در شهرستان زرندیه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند