Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:36:26 GMT

ارزش رسن در سایت ترانفسر مارکت چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۹۳۹

ارزش رسن در سایت ترانفسر مارکت چقدر است؟

یک رسانه عراقی از سایت ترانسفر مارکت ارزش هافبک عراقی پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در رسانه های عربی مصاحبه های زیادی درباره جدایی اش از سرخ پوشان انجام داده است. بنا به گفته خود این هافبک تیم ملی عراق او از اروپا و باشگاه های متمول عربی پیشنهاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «اخبار العراق» امروز قمیت لژیونرهای کشورش را بنا به سایت ترانسفر مارکت اعلام کرد. ارزش رسن بنا به اعلام ترانسفر مارکت 750 هزار یورو است. همچنین در این لیست اعلامی لژیونرهای عراق نام همام طارق، بازیکن سابق استقلال را هم به چشم می خورد که ارزشش 325 هزار یورو بود.

رسن در آخرین مصاحبه اش اعلام کرده بود که این آخرین فصل حضورش در ترکیب سرخ پوشان بوده است و می خواهد تجربه جدیدی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن عراق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی‌خواه هافبک تیم گل‌گهر که در نیم فصل از هوادار به این تیم منتقل شد در دیدار مقابل استقلال خوزستان گلزنی کرد و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.

هافبک میانی گل‌گهر پس از پیوستن به این تیم از هفته بیستم در ترکیب اصلی حضور پیدا کرد و جایگاه خود را در این تیم به دست آورد و در تمامی مسابقات به‌صورت ثابت به میدان رفت، او در نیم فصل نخست همین وضعیت را در تیم هوادار داشت و مورد توجه مسئولان گل‌گهر قرار گرفت و این انتقال صورت گرفت.

اسلامی‌خواه در جریان مسابقه بارها روی دست مهاجمان و وینگرهای گل‌گهر قرار گرفت و خودش را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و در نهایت از همین روش توانست فرصت گلزنی پیدا کند و با ضربه بغل پا و تماشایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

ویدئو: 330338

گذراندن بیست و چهار هفته و یک تغییر تیم برای اولین گل لازم بود تا پای این هافبک خوش تکنیک به گلزنی باز شود، او در نیم فصل دو پاس گل در ترکیب هوادار ثبت کرده بود اما برای این تیم موفق به گلزنی نشده بود.

دیگر خبرها

  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • روایت نویسنده عراقی از صبر استراتژیک و پاسخ استراتژیک ایران