Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اعلام زمان آغاز ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اعلام زمان ثبت‌نام 43مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: فعالان قرآنی استان کردستان می‌توانند از تاریخ  6 اردیبهشت لغایت ۱۶ خرداد برای ثبت‌نام از طریق مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

my.oghaf.ir و یا ادارات اوقاف اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف کردستان خاطر نشان کرد: این مسابقات در ده رشته شامل قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، اذان، دعاخوانی، همسرایی ،همخوانی قرآن کریم و تفسیرعمومی قرآن کریم می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند ادامه داد: تفاوت مسابقات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته این است که این مسابقات در مرحله شهرستانی به مرکزیت 3 شهرستان سنندج، قروه و سقز به جهت ارتقاء سطح کیفی مسابقات استانی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاوند بیان کرد: این دوره ازمسابقات ویژه بزرگسالان است که فقط افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند دراین مسابقات شرکت نمایند و ثبت‌نام دانش‌آموزان دراین مسابقات مجاز نمی‌باشد.

مدیرکل اوقاف استان کردستان در پایان تأکید کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، تعیین زمان دقیق مسابقات مرحله شهرستانی بستگی به سنجش شرایط استان به لحاظ مهار بیماری کرونا دارد که متعاقبا زمان دقیق اعلام خواهد شد.‌

انتهای پیام/71/2330

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم کردستان آغاز ثبت نام اوقاف مرحله شهرستانی مدیرکل اوقاف حجت الاسلام قرآن کریم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال لیگ برتر استان کردستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از روز گذشته ۲۷ فروردین ماه به مدت چهار روز به صورت گروهی در سالن مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مریوان آغاز به کار کرد.

این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، شاهو کامیاران، آبی پوشان قروه و انجمن پیام آوران همیاری دلبران طی روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه انجام می‌شود.

همچنین رقابت‌های رده سنی نوجوانان طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه، با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، هیأت فوتبال سروآباد، به هئز سنندج و آبی پوشان قروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079488

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • سومین ایرانی در نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر