Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@14:03:44 GMT

استان سمنان را پایلوت بازگشایی ورزشگاهها قرار دهید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۶۵۴۵

استان سمنان را پایلوت بازگشایی ورزشگاهها قرار دهید

مرتضی دهرویه - اما این روزها  وضعیت دگرگون شده است چون با سیاست دولت اکثر حرفه ها و شغل ها دوباره کار خود را پس از چند ماه اغاز کرده و روال عادی خود را از سرگرفته اند ولی با تصمیم ستاد مقابله با کرونا تا پایان اردیبهشت ماه ورزش  ها و اماکن ورزشی حق فعالیت ندارند این در حالی است که ورزش باعث سلامتی بدن و یکی از راههای مبارزه با این بیماری می باشد از سویی فیفا  توپ را در زمین دولت ها انداخته است و شروع مجدد ورزش را بر عهده دولت ها واگذار کرده است  و از انجایی که  این روزها بسیاری از اهالی ورزش خواستار بازگشایی ورزشگاهها شده اند اما واقعیت سلامتی همه شهروندان و ورزشی ها باید مد نظر باشد لذا پیشنهاد نگارنده این یادداشت برای اغاز فعالیت های ورزشی این است که  همانند بسیاری از طرح های کشوری استان سمنان را پایلوت قرار داده و به عنوان اولین استان مجوز بازگشایی اماکن ورزشی و شروع فعالیت ها داده شود حال شاید پیش خود سوال کنید چرا استان سمنان باید به عنوان پایلوت قرار داده شود که در پاسخ باید گفت بعد از شیوع کرونا، استان سمنان با توجه به قرار گرفتن در میان استان هایی که کرونا در انها بیداد می کرد همچون قم ،تهران،مازندان ،خراسان ،گلستان ،خراسان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..با یک خطر جدی همراه شد تا جایی که امارهای اولیه باعث نگرانی همگان شد  ولی سلامت محوری و رعایت نکات بهداشتی توسط مردم این خطه کویری استان سمنان را به یکی از استان های نسبتا ارام و در حال کنترل قرار داده است ، البته نباید از نقش و تاثیر مدیریت اجرایی استان به سادگی گذشت اما دلایل دیگری که می توان استان سمنان را به عنوان استان پایلوت قرار داد را اشاره ای خواهم داشت: اول اینکه ورزش در استان سمنان به صورت حرفه ای دنبال نمی شود بلکه یک سرگرمی است به طوری که به جای داشتن تیم های لیگی و شور و هیجان در ورزشگاهها بسیاری از مردم از استادیوم ها به عنوان  پارک استفاده می کنند و با تاسف عده ای حتی چای هم با خود به ورزشگاهها می اورند و خانوادگی تفریح می کنند  به عنوان مثال در دولت تدبیر و امید استادیوم ولایت با بیش جهارصد میلیارد ریال به افتتاح رسید ولی تاکنون حتی یکبار یک ردیف از سکوهای ان برای هیچ رقابت ورزشی تکمیل نشده است ولی هر روز بعدازظهر بسیاری از افراد مسن و برخی با خانواده خود و اوردن سه چرخه کودکان به تفریح و پیاده روی می پردازند !!! از سویی جمعیت استان سمنان بسیار اندک ولی یکی از استان های وسیع کشور می باشد لذا پیشنهاد می شود در گام اول درب ورزشگاههای بدون سقف به روی اهالی ورزش گشوده شود و در صورت پاسخ گرفتن مناسب از اجرای این طرح  و عدم شیوع بیماری می توان  این طرح  را در استان های دیگر نیز عملیاتی کرد

در پایان امیدواریم بعد از خلاص شدن از ویروس کرونا مسئولین ورزش و اجرایی استان برای یک بار هم که شده یک نگاه جدی به وضعیت ورزش استان داشته باشند و برای ایجاد بستر شور و نشاط و گام برداشتن در ورزش قهرمانی چاره ای بیاندیشند

46

کد خبر 1379349

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل کویت به عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شد.     استقلال و پرسپولیس فروخته شدند وزارت ورزش و جوانان امروز رسما ۸۵ درصد سهام پرسپولیس و استقلال را در بورس به مشتریان جدید واگذار کرد.   بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز بوکسور‌های ایران با کسب دو نشان نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات بین‌المللی بیشکک پایان دادند.   پس از ۶۰ سال انتظار؛ ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد مهدی الفتی ژیمناست ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را دریافت کرد.   فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان تیم فوتبال بانوان جوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های آسیای میانه برابر ترکمنستان به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.   رقابت‌ والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در دومین بازی گروهی خود به پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان دست یافت.   تیم هندبال پسران نوجوان ایران راهی ترکیه شد تیم هندبال پسران نوجوان ایران برای حضور در دومین اردوی تدارکاتی برون مرزی خود امروز راهی ترکیه شد.     ۱۲ فرنگی کار مجوز حضور در المپیک پاریس را بدست آوردند رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک پاریس در قاره کهن، در بیشکک قرقیزستان برگزار شد.     انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی علی ایلکا با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی شد.     یک ایرانی، داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد مهدی مختاری به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا انتخاب شد.    

 

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید