Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک حسینی با اشاره به آمار جذب معتادان کارتن خواب از ابتدای سال جاری گفت: در یک ماهه فروردین امسال، ۸۵۶۴ نفر از افراد کارتن خواب در گرمخانه‌ها و مددسراهای شهرداری تهران جذب شدند و شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی مراجعات به این مراکز هستیم؛ چراکه در اسفند ۹۸، تعداد جذب افراد کارتن خواب، ۴۴۵۹ نفر بود.

 

وی با بیان اینکه در فروردین ماه شاهد افزایش ۴۸ درصدی تماس های مردمی با سامانه ۱۳۷ به منظور جذب و جمع آوری کارتن خواب‌ها بودیم، افزود: افزایش تعداد جذب کارتن خواب‌ها به دلیل شرایط خاصی است که این روزها در کشور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افزایش تعداد گشت‌های ویژه این سازمان برای جذب کارتن خواب‌ها، اظهار کرد: در هفته گذشته که شاهد کاهش دمای هوا در تهران بودیم، گشت‌های ویژه تنها در یک روز، ۶۳۲ نفر از افراد کارتن خواب را جذب کردند که متأسفانه باید اعلام کنم در این حوزه، رکورد جدیدی ثبت شد؛ چراکه پیش از این بیشترین عدد جذب کارتن خواب‌ها مربوط به روزهای برفی تهران بود که ۳۶۲ کارتن خواب توسط گشت‌های ما جمع آوری می‌شد.

 

مالک حسینی ادامه داد: در این روزها با توجه به تصمیمات متعددی که اتخاذ شد، شاهد افزایش تعداد معتادان متجاهر در سطح شهر تهران هستیم؛ هرچند ستاد مبارزه با مواد مخدر اخیرا با همکاری وزارت بهداشت و کمیته درمان این ستاد، پروتکلی را تدوین کرده است که می‌بایست به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا برسد؛ اما همه مسئولان در این حوزه نگرانند که مبادا فرد کارتن خوابی ناقل بیماری باشد. شهرداری تهران در این راستا اعلام آمادگی کرده برای حل این مشکل مددسرای خاورشهر را در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.

 

وی با اشاره به افزایش ظرفیت بیش از ۶۰۰ نفری مددسرای خاورشهر، گفت: شهرداری با این شرط که ۶۵ مددجوی رسوب کرده خاورشهر تحویل بهزیستی شوند، اعلام آمادگی کرده تا این مرکز را برای قرنطینه ۲ هفته‌ای معتادان جمع آوری شده قرار دهد.

 

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه بیشترین معتاد کارتن خواب جمع آوری شده متعلق به مناطق ۱۲ و ۱۵ و کمترین متعلق به منطقه ۲۲ بوده است، گفت: این روزها شهروندان تهرانی با موضوع افزایش تعداد معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها مواجهند و در این خصوص دغدغه و نگرانی دارند؛ لذا می بایست مسئولان امر فکری به حال این موضوع کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خواب کارتن خواب شهرداری تهران شهرداری شهر تهران مبارزه با مواد مخدر وزارت بهداشت درمان ستاد مبارزه با مواد بهزیستی معتاد بهزیستی درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرداری تهران کارتن خواب شهرداری تهران کارتن خواب ها افزایش تعداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند؛ در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

او توضیح داد: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

موضوع جمع آوری پل حافظ از مدت ها پیش مطرح شده بود و در دی ماه ۱۴۰۲ نیز یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرد که باید درباره زمان اجرای این عملیات تصمیم‌گیری شود زیرا باعث ایجاد بار ترافیکی خواهد شد. جمع آوری پل گیشا در سال ۱۳۹۸ باعث شد که ایده برچیدن دیگر پل‌های فلزی تهران نیز مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: پل حافظ پیر شده و خرجش زیاد است

کد خبر 840849 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • لزوم تسریع در جمع‌آوری کارتن‌پلاست‌های سطح شهر همدان
  • لزوم تسریع در جمع آوری کارتن پلاست‌های سطح شهر توسط شهرداری همدان