Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:53:45 GMT

حمایت از مددجویان یکی از وظایف اصلی بهزیستی است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۶۸۰۳

حمایت از مددجویان یکی از وظایف اصلی بهزیستی است

محمدی گفت: کمک به مددجویان به ویژه خانوده های که در شرایط کنون وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند یکی از وظایف مهم اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری است.

«معصومه محمدی» امروز (سه شنبه ۲ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم مددجویان بهزیستی استان با کمک های نقدی و غیر نقدی بهزیستی استان حمایت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: شناسایی خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا یکی دیگر از برنامه های سازمان بهزیستی استان است که از مسئولین استان انتظار می رود برای کمک به این عزیزان سازمان بهزیستی را یاری کنند.

 

وی ابراز کرد: همه خواسته های خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا باید فراهم شوند تا زندگی این عزیزان به روال عادی بازگردد.

 

محمدی بابیان اینکه تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی به مددجویان بهزیستی استان شده است گفت: از ۱۰ اردیبهشت ماه جاری به بعد نوبت دوم کمک های نقدی و بسته های غذایی بین خانواده های بهزیستی به ویژه خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به آمار خانوارهای تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۳۲ هزار معلول و سه هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های غذایی ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد