Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:23:59 GMT

حال جسمانی رهبر کره‌شمالی در وضعیت خطرناکی است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۷۰۴۱

حال جسمانی رهبر کره‌شمالی در وضعیت خطرناکی است

یک مقام آمریکایی مطلع گفت: واشنگتن در حال ارزیابی اطلاعاتی است مبنی بر اینکه رهبر کره‌ شمالی پس از انجام یک عمل جراحی در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

به گزارش ایمنا، اخباری درباره وضعیت جسمانی کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی در شرایطی منتشر می‌شود که او 15 آوریل هم در مراسم سالروز تولد پدربزرگش شرکت نداشت و همین امر گمانه‌زنی‌هایی را به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چهار روز پیش از آن در یک نشست دولتی دیده شد.

شورای امنیت ملی و دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا دوشنبه از اظهارنظر خودداری کردند. سی‌ان‌ان همچنین با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و وزارت خارجه تماس گرفت و پیگیر این اخبار از مقام‌های کره‌جنوبی شد. گردآوری اطلاعات از کره‌شمالی به شدت دشوار است و یکی از اهداف چالشی برای اطلاعات آمریکا به شمار می‌رود.

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام آمریکایی که نام او را فاش نکرد، گزارش داد که کیم جونگ اون پس از انجام یک عمل جراحی در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

غیبت کیم جونگ اون در مراسم‌ها غالبا گمانه‌زنی و شایعاتی به همراه دارد. آخرین بار که رهبر کره‌شمالی در رسانه‌ دولتی کره‌شمالی دیده شد به تاریخ 11 آوریل بازمی‌گردد. به گفته یک محقق، چنانچه کیم در بیمارستان بستری باشد، می‌توان غیبت او را از حضور در سالروز تولد بنیانگذار کره‌شمالی توجیه کرد.  

در همین حال وب‌سایت «دیلی ان‌کی» که عمدتا از سوی فراری‌هایی از کره‌شمالی اداره می‌شود، به نقل از منابع داخلی در کره‌شمالی گزارش داد، کیم جونگ اون 12 آوریل در بیمارستانی در تفرجگاه کوهستانی «کومگانگ» در «هیانگسان» تحت عمل جراحی قرار گرفت و در ویلایی در آنجا اقامت دارد تا روند بهبودی را طی کند.

براساس گزارش این رسانه، کیم جونگ اون یک عمل جراحی بر روی عروق قلبی انجام داده است. وضعیت سلامتی کیم در ماه‌های اخیر به دلیل استعمال زیاد سیگار، چاقی و اضافه کار وخیم‌تر شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 419898

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کیم جونگ اون عمل جراحی کره شمالی رهبر کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!

ایتنا - طبق گزارشی جدید برای ردیابی یک مجرم از گوگل خواسته شده اطلاعات تمام کاربرانی که ویدئوهایی خاص در یوتیوب راتماشا کرده‌اند، فاش کند.
اگر فردی به شدت به حریم خصوصی اهمیت می‌دهد احتمالا باید موبایل و دستگاه های هوشمند دیگر را دور بیندازد و در کلبه‌ای جنگلی زندگی کند. زیرا در حال حاضر هیچ نوع حریم خصوصی واقعی وجود ندارد و شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل همه چیز را درباره کاربران می دانند.

به گزارش ایتنا از مهر، البته اگر تصور شود این شرکت ها اطلاعات کاربران با کسی از جمله دولت (به استثنای مواردی خاص) به اشتراک نمی‌گذارند، کاربران احساس بهتری خواهند داشت. اما طبق گزارش هایی جدید مشخص شده دولت آمریکا می تواند به گوگل دستور دهد تمام اطلاعات یک کاربر را فقط به خاطر تماشای ویدئویی در یوتیوب درخواست کند.

گزارش های جدید حاکی ازآن است که اخیرا دولت آمریکا از گوگل خواسته اطلاعات خصوصی درباره برخی ازکاربرانش را فاش کند. شاید تصور شود منظور کاربرانی است که در جنایت یا مشکلی قانونی درگیر بوده اند. اما نمی توان از دلیل درخواست اطلاعات کاربران توسط دولت به طور حتم اطمینان حاصل کرد زیرا مقامات نمی دانستند افراد مورد هدف خود را نمی شناختند.

بلکه مقامات خواستار اطلاعات شخصی کاربرانی شده اند که برخی ویدئوهای خاص را بین تاریخ یک تا ۸ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی تماشا کرده اند. اطلاعات درخواستی دولت شامل نام، آدرس، شماره تلفن ، فعالیت های کاربر در گوگل و حتی IPآدرس آنها بوده است. دلیل چنین درخواستی نیز دستگیری فردی در فضای آنلاین با نام کاربری elonmuskwhm بوده است.

این فرد به دلیل پولشویی و اداره کردن یک کسب و کار غیرقانونی انتقال پول تحت تعقیب است. مقامات برای یافتن وی به ماموران مخفی دستور داده اند آموزش های نقشه برداری از طریق پهپادها و نرم افزارهای واقعیت افزوده را در یوتیوب ارسال کنند. ممکن است فکر کنید این اقدام برای دستگیری مجرمان فرایندی عادی است. اما، ویدئوهای مذکور به طور عمومی منتشر شده بودند و به عنوان مثال، بیش از ۳۰ هزار نفر آنها را تماشا کردند.

این بدان معنا است که احتمالا اطلاعات ده ها هزار کاربر از طریق ویدئوهایی فاش شده که هر کاربری به آنها دسترسی داشته است. این تاکتیک سوالات زیادی درباره توازن بین تحقیقات آنلاین و حریم خصوصی را به وجود آورده است. متاسفانه گوگل مجبور بوده این اطلاعات را فاش کند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به کره شمالی رفت
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان