Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از آغاز طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع در استان خبر داد و ابراز کرد: طرح واکنش سریع به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و همچنین رضایتمندی کاربران جاده‌ای هم زمان با سراسر کشور اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان سمنان موظف هستند با به‌کارگیری نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت تیم‌های امانی و پیمانی راهداری، راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی این طرح، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها مکلف هستند در خصوص مواردی همچون لکه‌گیری چاله‌ها، تعمیر و ایمن سازی تابلوها، علائم و حفاظ‌های باز شده یا صدمه دیده خطرناک و پاکسازی سطح راه از مصالح و اشیا خارجی در راه‌های اصلی و شریانی، اقدام و با تجهیزات و امکانات در محل حوادث مختلف در جاده‌های استان در کمترین زمان ممکن حضور یابند.

منصور کیایی در پایان افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای مناسب این طرح، شاهد تحولی متمایز در خصوص ارائه خدمات راهداری در حوزه استحفاظی راه‌های این اداره‌کل باشیم تا در نهایت ایمنی را برای مردم این استان به ارمغان آوریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان ایمنی راه ها جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده نیروی انسانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است ، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات  بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  جعفر صادقی پور اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال ، تعمیر و نصب شد .

وی ادامه داد: نصب  یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲  در محور های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی