Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: سال گذشته بیش از 5 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در غرف دایم و موقت تشکل های بخش کشاورزی استان عرضه شده است.

مجید مسلمی راد راه اندازی مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قالب غرف دایم و موقت را در بازار رسانی محصولات کشاورزی موثر دانست و از راه اندازی فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهر همدان توسط اتحادیه تعاون روستایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این غرف به منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و با مشارکت اتحادیه های استانی از جمله تعاون روستایی ، کشاورزی ، دامداران و مرغداران راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: بازاریابی محصولات کشاورزی با بهره گیری از کسب و کارهای جدید به خصوص استارت آپ ها در اولویت فعالیت تعاون روستایی استان همدان قرار دارد که در این زمینه آپ خرید و فروش آنلاین محصولات کشاورزی بزودی معرفی خواهد شد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در ادامه با اشاره به ضرورت ورود تشکل‌های بخش کشاورزی به بورس کالا به خصوص محصولات کشاورزی گفت: افزایش عرضه محصولات کشاورزی در بورس سبب شفافیت معاملات و قیمت گذاری محصولات کشاورزی می‌شود در این راستا سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان است که در بورس عرضه می‌شوند و عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.
 

منبع: فارس

کلیدواژه: محصولات کشاورزی استان همدان مشارکت بورس عرضه مستقیم محصولات کشاورزی محصولات کشاورزی تعاون روستایی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام با اشاره به خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی گفت: امسال هیچ مشکلی برای جمع‌آوری، خرید و حمل و تحویل محصول کُلزا به کارخانجات روغن‌کشی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تولید و خرید این محصول در شهرستان مهران به نسبت سال گذشته به بیش از دوبرابر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام، حمیدرضا شکری اظهار کرد: در شهرستان مهران تاکنون ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان توسط تعاونی روستایی شهرستان، در انبار ۲۰۰۰ تنی این مرکز خریداری شده است و حداکثر تا ۴۸ آینده به کارخانجات طرف قرارداد حمل می‌شود.

وی افزود: در شرایط موجود به دلیل رطوبت بالا در بعضی مزارع کشت کلزا در این شهرستان، برداشت این محصول به صورت موقت متوقف شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال هیچ مشکلی برای جمع‌آوری، خرید و حمل و تحویل محصول کُلزا به کارخانجات روغن‌کشی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تولید و خرید این محصول در شهرستان مهران به نسبت سال گذشته به بیش از دوبرابر برسد.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام به اتفاق رئیس اداره بازرگانی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهران و اتحادیه تعاون روستایی استان از مراکز خرید دانه‌های روغنی در شهرک اسلامیه مهران بازدید کردند و در جریان روند برداشت، حمل و نمونه‌گیری کمی و کیفی این محصول قرار گرفتند.

کد خبر 744385

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • رشد ۲۰ درصدی تولید انواع محصولات کشاورزی در کردستان
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • ۴۵۰ کیلوگرم انواع شکلات غیرقابل مصرف در بویراحمد کشف و معدوم شد
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • تشکیل شرکت‌های تعاونی بهترین بستر برای تحقق شعار سال است