Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، گفت: امروز با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجربه ۸ سال دفاع مقدس بخوبی این اقتدار و توانمندی را می‌توانیم در مجموعه ارتش و سپاه مشاهده نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاجانپور،نیروهای مسلح را مظهر اقتدار کشور و پشتوانه امنیت و آرامش برشمرد و گفت: اگر نیروهای مسلح از اقتدار بالایی برخوردار باشند، بیگانگان به خود اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.

وی افزود: حضرت امام (ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نام گذاری فرمودند و دوم اردیبهشت سال ۵۸ فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر فرمودند و متعاقباً در ۵ آذر فرمان تشکیل بسیج بیست میلیونی را صادر فرمودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: امام(ره) بدرستی می‌دانستند که این نظام با آرمان‌هایی که ارائه می‌کند دشمنانی را خواهد داشت که دست از عناد با نظام اسلامی بر نخواهند داشت لذا تقویت بنیه دفاعی کشور از راهبردها و یادگارهای ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

آقاجانپور با بیان خاطره‌ای به نقل از مقام معظم رهبری در دیدار با امام خمینی(ره)، اظهار داشت: در زمانی که صحبت از ارتش و سپاه به میان آمد حضرت امام(ره) دو دست خود را بالا بردند و فرمودند یک دست ارتش و دست دیگر سپاه است و این دو بازوی توانمند از انقلاب و میهن دفاع می‌کنند.

وی وحدت میان ارتش و سپاه را در شرایط کنونی بیش از پیش ضروری و لازم برشمرد و گفت: به برکت انتصاب فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه این همدلی و یک آهنگی را امروزه در سطح گسترده‌تری ناظر و شاهد هستیم؛ تا آنجا که این دو سازمان هم افزا در کنار مشارکت وزارت دفاع و در حوزه امنیت اجتماعی با اقدامات تامینی نیروی انتظامی و تحت راهبری و مدیریت و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح در موضوع کرونا با تقسیم کار با اقداماتی جهادی و انقلابی نگرانی مسئولان و متولیان حوزه سلامت و بهداشت جامعه را با راه اندازی بیمارستان‌های سیار، نقاهتگاه‌ها، سمپاشی معابر، تولید مواد ضد عفونی کننده، تولید انواع ماسک‌ها، کنترل ترددهای شهروندان بر طرف ساختند و آرامش را به جامعه ما برگرداندند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه ارتش در دوران پس از انقلاب به نیروی مسلح مردمی تبدیل شد با تقدیر از اقدامات ارزشمند، امیر سرلشکر موسوی را فرماندهی تحصیل کرده، انقلابی، با بصیرت و مظهر و نماد یک فرمانده انقلابی و مردمی معرفی کرد.

357 / 357 سید ضیاء الدین آقاجانپور سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سرلشکر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سرلشکر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم، مدیرکل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به نقش ارتش در اقتدر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جایگاه مهم و حساسی در حفظ و حراست از حریم جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: در واقع روز ارتش، بهانه‌ای است تا قوای نظامی و انتظامی کشور در کنار هم دیگر بخش کوچکی از اقتدار و همدلی خود را نشان دهند.

امیری‌مقدم عنوان کرد: تمامی نیروهای مسلح به صورت مطلق تابع امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا هستند و با اتحاد و یکدلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عملیات "وعده صادق" که هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی را در هم فرو ریخته است، حاصل همین اتحاد و یکدلی داخلی و فرمانبرداری از ولی فقیه بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896344

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد