Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی رشیدی معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: سلسله نشست‌های "چهل‌چراغ" در هشت سال گذشته جزو برنامه‌های رده الف شهری برنامه‌ریزی و اجرا شده و مخاطبان زیادی این برنامه را پسندیده و حتی از سایر شهر‌های استان اصفهان در آن شرکت می‌کردند، همچنین صوت جلسات در کانال برنامه مخاطبان و همراهان بسیاری از استان‌های دیگر پیدا کرده بود و در نظرسنجی‌های سازمان بازخورد خوبی از مردم می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  افزود: امسال با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع بیماری کرونا به وجود آمد و دستورالعمل منع برگزاری برنامه‌های تجمعی، تصمیم گرفتیم برنامه را به شکل دیگری اجرا و پیام این نشست‌ها را به مخاطبان منتقل کنیم، بنابراین نهمین دوره سلسله نشست‌های "چهل‌چراغ" با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.
به گفته او، برنامه "چهل‌چراغ" از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ روز‌های زوج ماه مبارک رمضان به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان و در فضای فرهنگسرای مجازی سازمان پخش می‌شود و تکرار برنامه نیز روز‌های فرد در همان ساعت پخش خواهد شد. همچنین گلچین ۲۰ دقیقه‌ای هر برنامه شب‌ها و از ساعت ۲۱ به بعد روی آنتن می‌رود.
رشیدی با بیان اینکه نشست‌های چهل‌چراغ امسال در ۱۴ قسمت تدارک دیده شده، ادامه داد: با پیشنهاد کارشناسان برنامه، موضوع نشست‌های امسال "طراحی زندگی در روز‌های سخت" و عنوان برنامه "طراحی نقشه عبور از بحران‌ها و چالش‌های زندگی" است تا در شرایط سخت، خانواده و افرادی تاب‌آور و مقاوم داشته باشیم و زندگی خود را به شکلی طراحی کنیم که شالوده خانواده حفظ شود و از بحران‌ها عبور کند. این روز‌های سخت و بحران‌ها می‌تواند شیوع ویروس کرونا، بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، جنگ و یا شرایطی مانند ورشکستگی اقتصادی، بحران‌های ارتباطی درون خانواده و یا از دست دادن عزیزان باشد.
رشیدی گفت: تلاش می‌کنیم در هر نشست علاوه بر بحث کارشناسی، بخش‌های مکمل مانند نمایش طنز، معرفی فیلم و کتاب، تفسیر قرآن متناسب با موضوع برنامه، مسابقه با حداقل ۳ برنده در هر نشست، تماس تلفنی و ارتباط زنده با مخاطبان را نیز بگنجانیم.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به تعامل با مخاطبان به دو روش تصریح کرد: مردم می‌توانند در طول برنامه سوالات خود را در فضای مجازی ارسال کنند تا همزمان توسط مجری برنامه از کارشناسان پرسیده شود، همچنین علاوه بر تماس تلفنی، بخشی به مصاحبه مردمی اختصاص دارد که شامل نظرات مردم درباره موضوع نشست و پاسخ آن‌ها به سوالات کارشناسان است تا بتوانیم فضای تعاملی نشست‌های سال‌های گذشته که با حضور و ارتباط چهره به چهره مخاطبان و کارشناسان برگزار می‌شد را پیاده‌سازی کنیم.
او افزود: دکتر محمدرضا عابدی عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده روانشناسی و مشاوره دانشگاه اصفهان و دکتر راضیه ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه صفاهان امسال نیز به عنوان کارشناس در سلسله نشست‌های چهل‌چراغ حضور دارند.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با تشکر از حمایت و همکاری اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، صدا و سیمای مرکز اصفهان و مرکز تخصصی خانواده، ابراز امیدواری کرد سلسله نشست‌های چهل‌چراغ رمضان ۹۹ برنامه‌ای درخور مردم اصفهان و هم‌وطنانی باشد که این برنامه را تماشا می‌کنند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان صدا و سیمای مرکز اصفهان ماه رمضان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان سلسله نشست چهل چراغ بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از فردا با تجدید میثاق آرمان های امام خمینی آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار در نشست خبری گرامی داشت هفته کارگر 1403 به عنوان رئیس ستاد گرامی داشت هفته کار و کارگر گفت: مراسم هفته کارگر امسال از چندین هفته قبل با فراخوان جشنواره امتنان شروع شده است. جشنواره های استانی در استان ها برگزار شد و کارگران برتر انتخاب شدند.اما در نهایت 26 نفر به عنوان برگزیده کشوری برگزیده شدند که با حضور رئیس جمهور از آنها تقدیر می‌شود.تقدیر از واحدهای نمونه را هم داریم.

وی ادامه داد:در هفته کارگر چند برنامه کلان داریم.امسال با پیگیری هایی که شد برنامه کلان مختلفی انجام خواهد شد.برگزاری جشنواره امتنان در 11 اردیبهشت و قدردانی از کارگران نمونه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:دیدار با مقام معظم رهبری برای 2 هزار کارگر در روزهای آینده از سوی دفتر رهبری اعلام می‌شود.فردا نیز مراسم میثاق با حرم امام خمینی خواهد بود.

چکشیان افزود:حضور در مزار شهدا، بازدید وزیر از کارخانجات و واحدهای تولیدی، سخنرانی وزیر در نمازجمعه را دستور کار داریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار گفت: شنبه 8 اردیبهشت مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی را در دستور کار داریم. مراسم تجلیل از زنان جامعه کار و تولید را یکشنبه 9 اردیبهشت داریم.

وی گفت:چندین برنامه در بسیج کارگری و کارفرمایی و تجلیل در اکثر کارخانه های کشور را داریم.مکاتبه ای با ستاد اقامه نماز جمعه داشتیم که امام جمعه به بحث تولید و کارگر بپردازند.

وی بیان کرد:مشارکت کارگر جهش تولید و ایران قدیم شعار امسال هفته کارگر است. همچنین هشتگ اختصاصی هفته کارگر 1403 پای کار ایرانیم است.

چکشیان بیان کرد: یکی از برنامه های امسال این است که به کارگران دهک اول تا پنجم به صورت ویژه تری خدمات ورزشی ارائه شود.تا کنون تمام بیمه شدگان تامین اجتماعی امکان استفاده از خدمات ورزشی زیر مجموعه وزارت کار را داشتند، در دستور کار داریم که این موضوع را به صورت دقیق تری امسال دنبال کنیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای کارگر؛ نشست تخصصی با موضوعات کار و کارگر و طرح موضوع با مسئولان را در برنامه داریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار گفت: لیگ سراسری ورزش کارگری به صورت حرفه ای امسال در دستور کار است.قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت کار با حمایت وزارت شکل گرفته است، ماده 21 و‌ 24 از این قانون را با حمایت وزیر اجرایی کردیم.

وی درباره آموزش به کارگران برای کاهش حوادث کار گفت: قرارگاه اختصاصی ایمنی و بهداشت کار در استان ها شکل گرفته است.

وی گفت: روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که 5 اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، 6 اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، 7 اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، 8 اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، 9 اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، 10 اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و 11 اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
  • صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند+ فیلم