Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@15:12:37 GMT

جایزه ادبی احمد شاملو فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۵۴۴

جایزه ادبی احمد شاملو فراخوان داد

فراخوان ششمین دوره جایزه‌ شعر احمد شاملو منتشر شد.

به گزارش قدس آنلاین و بر اساس اطلاع دبیرخانه‌ این جایزه‌ علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا پایان خردادماه در این رقابت شرکت کنند.

متن فراخوان ششمین دوره جایزه شعر احمد شاملو به شرح زیر است:
دبیرخانه‌ جایزه‌ شعر شاملو مفتخر است اعلام کند که این جایزه امسال ششمین دوره‌اش را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پای فشردن بر منظر و هدفی که همواره می‌گوید امروز را باید تاب آورد چرا که گام‌هایت رو به سوی طلوع فردا دارد، عزمی‌ست زاده‌ اراده‌ تسلیم نشدن در برابر اندیشه‌های انفعال‌طلب و مسئولیت‌گریزی که با هزار بهانه‌ گوشه‌ی عافیت جستن و بی‌عملی را تجویز می‌کند تا «در اتاقی بی روزن و بی‌هوا نشستن و نالیدن» را صورتی موجه ‌ببخشد. مواجهه با دشواری‌های این سال‌ها ممکن نبود، جز با همت خستگی‌ناپذیرانه‌ی دست‌اندرکاران این جایزه، پشتیبانی مشفقانه‌ی همراهانی با وسعت توان دید منظر که از روی دغدغه و حس مسئولیت فردی و اجتماعی‌شان در قبال فرهنگ و ادبیات، در این شش سال هم‌دوش این جایزه بوده‌اند. موسسه‌ی الف. بامداد و دبیرخانه ضمن سپاس‌گزاری از هم‌کاری مؤثر شاعران، ناشران، خبرنگاران و دوستداران شعر فارسی، در نظر دارد در سال جاری و در ششمین دوره‌ این جایزه، از میان کتاب‌های شعر نو منتشرشده در سال ۱۳۹۸ خورشیدی مجموعه‌ برگزیده را در روز ۲۱ آذر ۹۹ هم‌زمان با نود و پنجمین زادروز تولد شاعر بزرگ معاصر، احمد شاملو، معرفی کند. از این رو، از شاعران محترم و نیز ناشرانی که در زمینه‌ی انتشار شعر فعالیت دارند درخواست می‌شود سه نسخه از کتاب‌های چاپ اول شعر نو خود را که در سال ۱۳۹۸ خورشیدی منتشر شده است، حداکثر تا پایان خرداد ماه امسال برای دبیرخانه‌ این جایزه به نشانی : تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش خیابان مرادی، فروشگاه کتاب فرهنگان ارسال فرمایند.
(توضیح آن که تاریخ مورد استناد، تاریخی است که در شناسنامه‌ کتاب درج شده است.)

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احمد شاملو احمد شاملو ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» در چهار بخش شعر کلاسیک، شعر نو، شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان با موضوع شعر توحیدی ویژه کاربران پایگاه نقد شعر منتشر شد.

جشنواره «شعر توحیدی» ویژه کاربران پایگاه نقد شعر با بخش ویژه شعر نبوی (در نعت و منقبت رسول اکرم اسلام حضرت محمد (ص) برگزار می‌شود.

طبق این فراخوان اعضای پایگاه نقد شعر تا ۲۴ فروردین فرصت دارند تا ۱ تا ۵ اثر خود را در فایل ورد word با قلم B.Nazanin و اندازه ۱۴ تایپ و به همراه نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، نام استان، شهر و تلفن تماس از طریق پیام‌رسان بله به نشانی naghde_sher@ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 6063545 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی پایه‌گذاری می‌شود
  • لذت یک رکوردشکنی ادبی و اشعاری که ذوق آقا را به همراه داشت
  • عبدالله سیدران از دنیا رفت
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳