Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت کول دانلود پس از تعطیلی گریز ناپذیر سالن های سینمایی، در پی شیوع اپیدمی کرونا ویروس، حال باید در انتظار موج نوی فیلم های در آستانه اکران باشیم تا خون تازه ای وارد سینمای به خواب رفته این روز ها و ماه ها تزریق کند.

سینماها سال مهمی را در سال 99 آغاز می کنند چرا که فیلمسازان با دست پر و با وجود فیلم های بسیار جذاب و تماشایی روز صفر (ساخته سعید ملکان) ، درخت گردو (ساخته محمدحسین مهدویان)، شنای پروانه (ساخته محمد کارت) ، زن ها فرشته اند 2 (ساخته محمدحسین فرحبخش)، خوب بد جلف 2 (ساخته پیمان قاسم خانی) و لامینور (ساخته داریوش مهرجویی) به گیشه امسال رونق می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقاله پیش رو، بر آن شده ایم تا به ارایه اینفو و جزییات کامل و دقیقی از عناوین نامبرده بپردازیم و البته در پایان هم لینک دانلود این فیلم ها برای شما عزیزان مهیا شده است. همچنین لازم به به یادآوری می دانیم که همگی فایل ها و آثار موجود در سایت کول دانلود، با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین وبسایت ها در زمینه دانلود فیلم ها و سریال های روز و مطرح ایرانی باشد. همچنین در سایت، آرشیو بسیار در خور توجهی نیز از عناوین قدیمی تر موجود است. به همین منظور در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

 

 

کمدی پرطرفدار خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری

فیلم کمدی خوب، بد، جلف ۲ با نام فرعی "ارتش سری" دنباله ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال ۹۴ ساخته شد. در سری دوم این فیلم؛ گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آن جا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و……

خوب بد جلف 2 از جمله آخرین فیلم های اکران شده تا پیش از تعطیلی سینماها بود. این فیلم که همانند سایر فیلم های معرفی شده در این پست جزو فیلم های اکران نوروز بود ولی به نحوی توانست از 30 بهمن اکران خود را آغاز کند ولی این خوش شانسی برایش دیری نپایید و با بسته شدن سینماها به حاشیه رفت.

سام درخشانى، پژمان جمشیدى، حامد کمیلى، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش, فرهاد آییش, امیرمهدى ژوله، مارال فرجاد، على اوجى ، شکیب شجره بازیگران فیلم خوب بد جلف 2 را به کنندگی: محسن چگینی و نویسندگی و کارگردان: پیمان قاسم خانی، تشکیل داده اند.

 

 توصیه اکید داریم که این کمدی فوق جذاب و تماشایی را به هیچ وجه از دست ندید. لینک دانلود این فیلم در سایت کول دانلود برای شما عزیزان مهیا شده است:

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم خوب بد جلف 2

 

 

فیلم روز صفر / یک اکشن درام هیجان انگیز

روز صفر نیز از جمله فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر 98 بود که بسیار جنجالی و مورد توجه واقع شد! این فیلم در رقابت تنگاتنگ با شنای پروانه با اختلاف جزیی در رده دوم از حیث دریافت جایزه ها و نامزدی های سیمرغ قرار گرفت.

بنا بر گفته سایت cooldownload سعید ملکان در جایگاه کارگردان، روز صفر را با همکاری محمد احمدى به عنوان تهیه کننده و همچنین بهرام توکلی در نقش نویسنده جلوی دوربین برده و ساخته است.

امیر جدیدی, ساعد سهیلی, سینا شفیعی, تینو صالحی, محمد رضا ملکی, مهدی قربانی, رضا خدادادبیگی, ابوالفضل صفاری, محمدعلی راجپوت هنرپیشه های روز صفر را تشکیل داده اند. موضوع و داستان این فیلم کنجکاوی های زیادی را بین اهالی رسانه ایجاد کرده و خلاصه داستان ها و اخبار غیر رسمی زیادی درباره این فیلم منتشر شده که هیچ کدام مورد تایید سازندگان روز صفر نیست.

البته به طور ضمنی می شود گفت که موضوع و خط داستانی فیلم درباره عبدالمالک ریگی و گروهک های تروریستی جیش العدل و... در زاهدان می باشد. سوژه ای که پیش تر نیز در چند فیلم از جمله شبی که ماه کامل شد مورد توجه قرار گرفته بود.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم روز صفر

  

  

فیلم شنای پروانه / بزرگ ترین سوپرایز سال 99

 شنای پروانه که با دریافت 5 سیمرغ و در کل 12 نامزدی، پرافتخارترین فیلم جشنواره فجر 98 لقب گرفت، کلیدی ترین عنوان اکران امسال می باشد. این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین تدوین: اسماعیل علیزاده، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد: امیر آقایی، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن: طناز طباطبایی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از دید تماشاگران، سیمرغ بلورین بهترین بهترین صدا: مهدی صالح کرمانی و آرش قاسمی را به خود اختصاص بدهد و با دست پر راهی سینما بشود.

بنا به گفته های وبسایت کول دانلود، سازندگان فیلم سینمایی شنای پروانه به عنوان خلاصه داستان به یک تک جمله قناعت کرده اند: در جنوب شهر، شنای پروانه توفان به پا می کند! امیر آقایی , پانته آ بهرام , جواد عزتی , طناز طباطبایی , مه لقا باقری, علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، نادر شهسواری و آبان عسکری کستینگ پرمهره و سنگین شنای پروانه را تشکیل داده اند.

شما کاربران عزیز را به تماشای این فیلم جذاب در سایت کول دانلود دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم شنای پروانه

 

 

فیلم سینمایی درخت گردو

درخت گردو به تهیه کنندگی: مصطفا احمدی و کارگردانی: محمدحسین مهدویان نیز از جمله فیلم های مورد توجه قرار گرفته در جشنواره پارسال بود که با امید بسیار چشم به اکران امسال دوخته است.

در این فیلم پیمان معادی, مهران مدیری, مینا ساداتی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است: این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می کشد. با توجه به اینکه بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس از آن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و دهه ۹۰ خواهیم بود.

پیمان معادی نقش فردی به نام قادر مولان پور را که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده اش دچار مشکلات شیمیایی می شوند را روایت می کند. در سکانس های آخر فیلم، قادر در جواب قاضی دادگاه لاهه که می پرسد: چرا اینقدر امیدواری ؟ جواب می دهد: اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم.

 

شما را دعوت به تماشای این فیلم تماشایی در سایت کول دانلود می کنیم:

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم درخت گردو

  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خواب ریگی مشکلات پیمان معادی تهیه کننده سیمرغ بلورین بهترین سایت کول دانلود دریافت قانونی فیلم سینمایی شنای پروانه دانلود فیلم خوب بد جلف 2 درخت گردو روز صفر فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق

ولی اله رضایی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۷ و نیم هکتار در قطعات ۱۹۰ متری به صورت یک طبقه روی همکف احداث خواهد شد.

او با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های مسکن حمایتی بنیاد مسکن استان است، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و سازمان بهزیستی و جامعه هدف حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی ره در اولویت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نهال گردو اصلاح شده و تضمینی فقط 35 هزار تومان
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • جاذبه ای دیدنی بنام منطقه گردشگری دره گردو
  • خشکی گاوخونی از عوامل خیزش گردو خاک اصفهان
  • اجرای طرح سرشاخه‌کاری در ۵۰ هکتار از باغات گردوی خلخال
  • کاشت سالانه ۸۰ میلیون نهال؛ آیا مشابه جنگل‌های شمال در خوزستان ساخته می‌شود؟
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • تصاویر| منطقه گردشگری دره گردو اراک
  • سهمیه پانسمان بیماران پروانه‌ای افزایش یافت
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق